d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyvää Jolua
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 23 2012 06:00pm
:santa:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 23 2012 06:05pm
vittu sekin vielä
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 23 2012 06:23pm
#yoloa
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 23 2012 06:28pm
huva jolu
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Dec 23 2012 06:30pm
Kyllä.

Joulu tulee, sitä ei voi estää, se pitää kestää, pukki piipusta putkahtaa, syö kinkun, vie lahjat, pakoon sutkahtaa.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 23 2012 08:35pm
juu hyvät joulut kaikille.

mitäs ppl meinas tänää ? ite lähen iha kohta duunii ja sitte ku töist pääse ni eka mummolle, siint mutsi luokse jaa sitte himaa nukkuu.

sellane joulu ittelläni :)
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 23 2012 08:44pm
hyvää joulua kaikille :P
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Dec 23 2012 09:12pm
Jouluja kaikille!

Quote (soppamies @ 24 Dec 2012 04:35)
juu hyvät joulut kaikille.

mitäs ppl meinas tänää ? ite lähen iha kohta duunii ja sitte ku töist pääse ni eka mummolle, siint mutsi luokse jaa sitte himaa nukkuu.

sellane joulu ittelläni :)


Päivällä muijan veljelle käymään sieltä omalle mutsille ja sitten illaks töihin..
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 23 2012 10:59pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 23 2012 11:34pm
hyvää festivusta
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll