Quote (UGsamu @ 19 Dec 2012 17:56)
oot joku autovaras ja kaahari ja ammuskelet pyssyillä pitkin kyliä?

Susiturkki pääl aamusi vallilaa rundailee kaks luksushuoraa kyydis ja tissien väleis kultaset koksukulhot.
e:
Quote (Napi @ 19 Dec 2012 17:57)
ehdottomasti paras ps2 peli.
ehdottomasti gta-sarjan paras tuotos
Kyllä.
This post was edited by Ankeli on Dec 19 2012 08:58am