d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moikkelis
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 19 2012 01:30am
osaako joku tietokoneista tietävä henkilö kertoo, onko mun näyttis nyt paskana? eli tosta perus näyyttiksen
kohdasta ei tuu mitään kuvaa näyttöön, ja kuullostaa ko joku olis hiekkapuhaltanu mun näytönohjainta,
eli vitullinen rahina kuuluu tuulettimesta ja pyörii KOKOAJAN x10 speedil. Sain kuvan näyttöön ko repäsin vittuun ton välihärpäkkeen
näytön johdosta ja löin johdon kii tollasee reikää mis oli pääl "Do not remove" setti kii ruuveil.

ei kuulosta terveeltä toi koneesta lähtevä rohina. mikä tai kuka on paskana? onko kukaan tai onko edes ? missä mä ees oontällä hetkell.

This post was edited by MukavaSamu on Dec 19 2012 01:31am
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 19 2012 01:58am
Quote (MukavaSamu @ 19 Dec 2012 10:30)
missä mä ees oontällä hetkell.


:D

kyllä se siitä taas iloks muuttuu
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 03:14am
"Do not remove" setti kii ruuveil.

mäki oon ottanu noi pois ku ettin vga liitäntää, siel oli se liitäntä mut mykkänä ofc
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 19 2012 03:19am
Quote (Napi @ Dec 19 2012 10:14am)
"Do not remove" setti kii ruuveil.

mäki oon ottanu noi pois ku ettin vga liitäntää, siel oli se liitäntä mut mykkänä ofc


mulla siel oli toi. perkele faija joskus toista viikkoo sit sano, että koita sellaseen VGA persereikään siel koneen takana.
tsekkasin ja en löytäny ko oli toi setti pääl. aloin sit tutkii lähemmin ko piti mennä duunii 7:00, mutta täs mä istun edellee.

sentää jotai tekemist'ä taas :D Vitun hieno fiilis kuunella musiikkia nii kovat et naapurt ei voi muutaku vihata.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 03:21am
Quote (MukavaSamu @ 19 Dec 2012 12:19)
mulla siel oli toi. perkele faija joskus toista viikkoo sit sano, että koita sellaseen VGA persereikään siel koneen takana.
tsekkasin ja en löytäny ko oli toi setti pääl. aloin sit tutkii lähemmin ko piti mennä duunii 7:00, mutta täs mä istun edellee.

sentää jotai tekemist'ä taas :D Vitun hieno fiilis kuunella musiikkia nii kovat et naapurt ei voi muutaku vihata.

haha :--D meeks hakemaan saikkua?

juuh ite pitäs ostaa joku vga converter ku ei oo tos näytössä hdmi paikkaa :(
tai sit sellain fukken cpdi piuha vai mikä fittuseo
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 19 2012 03:24am
Quote (Napi @ Dec 19 2012 10:21am)
haha :--D meeks hakemaan saikkua?

juuh ite pitäs ostaa joku vga converter ku ei oo tos näytössä hdmi paikkaa :(
tai sit sellain fukken cpdi piuha vai mikä fittuseo


EMMÄ saikkua. mielummin oon duunis ko saikulla... menee päivät kivan nopeesti. Pomon piti tulla vaa hakee mun
töihi joskus 8:00 aikaan, mutta soitti, että ei pääse tuleen ja soittaa myöhemmin jos töitä on. tekis mieli vetää kuosi päälle, mutta
ei uskalla ko ei tie jos niit töitä nyt tulee :(
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 03:31am
Quote (MukavaSamu @ 19 Dec 2012 12:24)
EMMÄ saikkua. mielummin oon duunis ko saikulla... menee päivät kivan nopeesti. Pomon piti tulla vaa hakee mun
töihi joskus 8:00 aikaan, mutta soitti, että ei pääse tuleen ja soittaa myöhemmin jos töitä on. tekis mieli vetää kuosi päälle, mutta
ei uskalla ko ei tie jos niit töitä nyt tulee :(

aah tajusin et jotenki jumituit koneelle etkä menny duunii :D
itte tässä ruokatunnil nyt. mite kaua näitte pitäs kestää ? aina yli tunti menny
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 19 2012 03:34am
Quote (Napi @ Dec 19 2012 10:31am)
aah tajusin et jotenki jumituit koneelle etkä menny duunii :D
itte tässä ruokatunnil nyt. mite kaua näitte pitäs kestää ? aina yli tunti menny


emmätiä... raksalla ruokatunti on joku 45min jos menee 5-10min etuajassa ja tulee pois saman verran minutteja myöhässä.

sit sitä voi aina jatkaa menemällä paskalle... raksalla ku käy paskalla kuuluu kassakoneen kilinää ko se paska tippuu poikittain veteen. varsinkin
jos on viikonloippuna ja viikkotunteja on 48. sillon kelpaa istua paskalla vaikka tunnin. kotona kun siitä ei makseta pennin jeniä.

päinvastoin. tulee vitun paha mieli ku oma vessapaperi loppuu ja hyöty paskantamisesta on 0%
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 04:16am
eissaatana meinasin käydä jo himas paskal
mu juuh eiköhän tää ruokkis ollu täsä. meiti lähtee eristämään hissikuilua mo

This post was edited by Napi on Dec 19 2012 04:16am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 19 2012 04:18am
Quote (Napi @ Dec 19 2012 11:16am)
eissaatana meinasin käydä jo himas paskal
mu juuh eiköhän tää ruokkis ollu täsä. meiti lähtee eristämään hissikuilua mo


ei todellakan kannata käydä himas paskalla :D maksaako joku sulle siitä euroja?

ihan perus setti on pitää 2-3 paskataukoo päivässä. jos ei tuu paska ni pelaa sit vaikka kännykäl 30min matopeliä :D
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll