Quote (hartwall @ Dec 17 2012 08:26pm)
ehkä idäs on tajuttu että lahjaa ei tarvitse päättää hinnan mukaan? ite en aatellu joulua ees erikoisemmin viettää, lähen vaan faijalle saunomaan.
Ehkä. Itä-suomessa ymmärretään, että tyttöystävälle voi lahjaksi rakentaa itse puusta vaikka keittiövälineet, toisin kuin täällä etelässä, jossa ostetaan säälittäviä kultakoruja yms.