Joo sori moon poor ni ollu varaa boldaa jne

Mut kuitekii hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille Suomi foorumin käyttäjille tasapuolisesti.
Täs topickis voi esim. kertoo Itsenäisyyspäivä kuulumiset ja menot, mitä meinaa duunaa jne.
Ite lähen tos ~ 30 min pääst duunii ja sitte illemmasta ehkä ottaa pari sotilaallista toho lähi pubii.