d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ulkonen Kovalevy
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Nov 16 2012 04:23pm
Eli kaverin ois tarkotus ostaa ulkonen min 1tb kovo. Suomi-voorumin käyttäjäthä tietää kaikesta kaiken, joten suositelkaas jotaki.
Mites esim tää.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/25559/ddbmq/Western-Digital-Elements-SE-Portable-1-TB-USB-3-0
Merkin ainaki pitäs olla ihan hyvä?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 16 2012 04:29pm
ihan paska
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Nov 16 2012 04:31pm
Quote (Speedparts @ 16 Nov 2012 23:29)
ihan paska


nii mää vähän arvelinki ku halpaa ja hyvää ei ookkaa. :thumbsup:
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 16 2012 04:34pm
Mulla on sellanen Lacien Porsche-design 2tb ulkonen. Se on on aika hyvä.

/e: Se makso 160e.

This post was edited by Rupsu on Nov 16 2012 04:36pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 16 2012 04:36pm
Quote (Dorieus @ 17 Nov 2012 00:31)
nii mää vähän arvelinki ku halpaa ja hyvää ei ookkaa. :thumbsup:


heh heh se oli joke, en oikeesti tiiä mistään mitään mut oli pakko heittää jotai näin pikkupienissään
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 16 2012 04:38pm
KAIKKI NE SAMALLAISIA PASKOJA O.....
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 16 2012 04:39pm
Quote (KUF @ 17 Nov 2012 01:38)
KAIKKI NE SAMALLAISIA PASKOJA O.....


paskaa kaikkialla
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Nov 16 2012 04:39pm
Quote (Speedparts @ 16 Nov 2012 23:36)
heh heh se oli joke, en oikeesti tiiä mistään mitään mut oli pakko heittää jotai näin pikkupienissään


Suosittele nyt viel jotaki samaan syssyyn. Saat ihte valita aihepiirin. B)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 16 2012 04:40pm
NOoo eipä noissa paljo vertailtavia jutskia ole, usb3, siirtonopeus siis sama, paino/koko, hinta, merkki, takuu.
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Nov 16 2012 04:46pm
Quote (Ankeli @ 16 Nov 2012 23:40)
NOoo eipä noissa paljo vertailtavia jutskia ole, usb3, siirtonopeus siis sama, paino/koko, hinta, merkki, takuu.


Eli periaattees toi mun linkittämä olis ihan kelpo? usb3 on, paino/koko nyt ei liieemin kiinnosta jos ei puhelinluettelon kokosiin mennä, hinta on kohallaan, merkki on kohallaan, ja takuu on 90% tapauksista pelkkää sanahelinää..
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll