d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > No Mitäs Tänne Kuuluu? > Kukkuluuruu
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 6 2012 08:40am
Topic locked? :(
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 6 2012 08:45am
lol! :DDDD

Jätkä on hengis! :D
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 6 2012 08:48am
Hah! Sä hengaat vielki täällä :D

Ja npostcountist päätellen himmeet spämmii harrastanu :D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 6 2012 08:50am
Quote (ProblemRock @ 6 Nov 2012 17:48)
Hah! Sä hengaat vielki täällä :D

Ja npostcountist päätellen himmeet spämmii harrastanu :D


Joojoojoo täällähä mä ofc, postailen paskaa aina sillon tällön :D

Pariin ladderiin ei oo tullu d2 kyl pelattuu, mut nyt aattelin taas tänää ko resettaa ni vähä nostalgisoida. :P
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 6 2012 08:51am
Quote (Rupsu @ 6 Nov 2012 17:50)
Joojoojoo täällähä mä ofc, postailen paskaa aina sillon tällön :D

Pariin ladderiin ei oo tullu d2 kyl pelattuu, mut nyt aattelin taas tänää ko resettaa ni vähä nostalgisoida. :P



Millois resettaa?

Mulla meni into ku mun ww/trapper-assa expiras, olin kumminki rakennellu sitä 3vuotta nii sit ei enää oikein jaksanu...

Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 6 2012 08:52am
Quote (ProblemRock @ 6 Nov 2012 17:51)
Millois resettaa?

Mulla meni into ku mun ww/trapper-assa expiras, olin kumminki rakennellu sitä 3vuotta nii sit ei enää oikein jaksanu...


Vaarmaa iha täs parin tunnin sisää realm down ja sit siitä 5-7h ni alkaa 50h grindaamine :D
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 6 2012 08:54am
Quote (Rupsu @ 6 Nov 2012 17:52)
Vaarmaa iha täs parin tunnin sisää realm down ja sit siitä 5-7h ni alkaa 50h grindaamine :D



Ei perkele :D Eiks sul vielkään oo elämää? :P

Ite ei kyl pysty enää d2 pelaa niinku ennen, nykyään on lapsi, vaimo ja 2 koiraa ^^ Ne vie vähän aikaa jostain kumman syystä :P
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 6 2012 08:56am
Quote (ProblemRock @ 6 Nov 2012 17:54)
Ei perkele :D Eiks sul vielkään oo elämää? :P

Ite ei kyl pysty enää d2 pelaa niinku ennen, nykyään on lapsi, vaimo ja 2 koiraa ^^ Ne vie vähän aikaa jostain kumman syystä :P


Elämää, ei vitus 8DDDDDDDd

No mut joo. Oon Ateenassa vielä 1.5kk töissä, täällä alkaa käyä vähän aika pitkäks, niin sattu tuo resetti sopivasti kohille.

Viimeks ku jutskailtii, ni bunkkasit jonku kaveris sohvalla! :D
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 6 2012 08:57am
ei täs kummempia, tänää teatteriin luokan kans
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Nov 6 2012 09:05am
Kuka oot?
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll