Quote (ProblemRock @ 6 Nov 2012 17:54)
Ei perkele

Eiks sul vielkään oo elämää?

Ite ei kyl pysty enää d2 pelaa niinku ennen, nykyään on lapsi, vaimo ja 2 koiraa ^^ Ne vie vähän aikaa jostain kumman syystä

Elämää, ei vitus 8DDDDDDDd
No mut joo. Oon Ateenassa vielä 1.5kk töissä, täällä alkaa käyä vähän aika pitkäks, niin sattu tuo resetti sopivasti kohille.
Viimeks ku jutskailtii, ni bunkkasit jonku kaveris sohvalla!
