d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Luottokortti
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,749
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 2 2012 02:07am
Ens vuonna muutama ulkomaanreissu edessä, joten aattelin vihdoin liittää joko S-Debit korttiin tai OP-Debit korttiin Credit ominaisuuden.
Vertailin näitä kahta, OP:lla helvetinmoiset todelliset vuosikorot ja 2,5e/kk maksu. S-Credit kortilla taas ei ole kuukausimaksua ja pienempi korko.

OP sen sijaan kerryttää bonuksia, mutta saahan S-Credit kortillakin kerrytettyä maksaessa S-Ryhmän kaupoissa...

Näillä näkymin haen S-Credit kortin, mutta onko kukaan vastaan?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 2 2012 02:09am
VASTUSTAN TÄTÄ AVIOLIITTOA!!!!!!!!!!!!11
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 2 2012 02:13am
Quote (Grammer @ 2 Nov 2012 11:07)
Ens vuonna muutama ulkomaanreissu edessä, joten aattelin vihdoin liittää joko S-Debit korttiin tai OP-Debit korttiin Credit ominaisuuden.
Vertailin näitä kahta, OP:lla helvetinmoiset todelliset vuosikorot ja 2,5e/kk maksu. S-Credit kortilla taas ei ole kuukausimaksua ja pienempi korko.

OP sen sijaan kerryttää bonuksia, mutta saahan S-Credit kortillakin kerrytettyä maksaessa S-Ryhmän kaupoissa...

Näillä näkymin haen S-Credit kortin, mutta onko kukaan vastaan?


toi 25e vuodessa luottokortista ei mun mielestä oo kovin kallis vuosimaksu. Se on aika harvinaista ettei oo mitää kuukausi / vuosimaksua.
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Nov 2 2012 02:46pm
Eiks toi debitti toimi samal periaatteel ku creditti? Mul on ainaki kelvannu aina debitti.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 2 2012 02:51pm
Quote (Masterofpatonki @ 2 Nov 2012 23:46)
Eiks toi debitti toimi samal periaatteel ku creditti? Mul on ainaki kelvannu aina debitti.


mitähä tarkotat tuolla
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Nov 2 2012 02:59pm
Quote (Rzi @ Nov 2 2012 10:51pm)
mitähä tarkotat tuolla



Meinasin että eiks esim. elektronilla tuu hylkyä välillä sen perusteella, miten se varmennetaan. Debitti ja creditti taas varmennetaan samalla tavalla? Ois kai ton voinu googlettaaki...
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 2 2012 08:02pm
Jtn kausisopimuksia, se o iha sama ei voi olla merkittävä vaikutus.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 2 2012 08:48pm
ei kande pitää yhtään rahaa pankissa, itellä kaikki petarin alla
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 2 2012 09:05pm
Quote (Napi @ 3 Nov 2012 05:48)
ei kande pitää yhtään rahaa pankissa, itellä kaikki petarin alla


Douppii vaan kaikki kiinni ja kasvattaa pottia ni voi sit joskus ola kova veivaaja.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 3 2012 04:20am
Quote (Ankeli @ Nov 3 2012 04:05am)
Douppii vaan kaikki kiinni ja kasvattaa pottia ni voi sit joskus ola kova veivaaja.


näin

This post was edited by MukavaSamu on Nov 3 2012 04:20am
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll