d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 0mituiset Tavat > Kellä
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 30 2012 04:21am
Oki mä alotan

Minkälaisia omituisia tapoja, tottumuksia tai harrastuksia teillä on ?


Ite esimerkiks ajotan dösäs (juntit = linjaautossa) Stop nappulan painamisen aina silloi ku kuski muutenki joutuu hidastaa enne pysäkkiä esim. Hidaste tai risteys tai tsunami.

+1 on myös harrastus.

Sit toinen taino itseasias kolmas kun joQ rotunaine kävelee vastaa ja ohittaa ni haistan heti et miltä tuoksuu : O

Ohan noita mut jatkakaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 30 2012 05:05am
onhan noita, ei jaksa täs selittää kyl :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 30 2012 05:34am
TUUN RYYPPÄÄMISEST KÄNNIIS :E
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Oct 30 2012 05:37am
Quote (Ankeli @ Oct 30 2012 10:21am)
Oki mä alotan

Minkälaisia omituisia tapoja, tottumuksia tai harrastuksia teillä on ?


Ite esimerkiks ajotan dösäs (juntit = linjaautossa) Stop nappulan painamisen aina silloi ku kuski muutenki joutuu hidastaa enne pysäkkiä esim. Hidaste tai risteys tai tsunami.

+1 on myös harrastus.

Sit toinen taino itseasias kolmas kun joQ rotunaine kävelee vastaa ja ohittaa ni haistan heti et miltä tuoksuu : O

Ohan noita mut jatkakaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Sama! Ne'' tuoxuu'' aina ihan tyylii inkiväärin ja mattopesulan yhdistelmälle ;C

This post was edited by EasyCoolWin on Oct 30 2012 05:45am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 30 2012 06:50am
harrastan keskenkasvuisten tummaihoisten kouluttamista
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Oct 30 2012 07:02am
kusen suihkussa joskus

e- :D

This post was edited by Pavise on Oct 30 2012 07:21am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 30 2012 07:29am
Quote (Pavise @ 30 Oct 2012 15:02)
kusen suihkussa joskus

e-  :D


tämä
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 30 2012 09:43am
Quote (EasyCoolWin @ 30 Oct 2012 14:37)
Sama! Ne'' tuoxuu'' aina ihan tyylii inkiväärin ja mattopesulan yhdistelmälle ;C


Paitsi somalit löyhkää siltä kummalliselta mömmöltä mitä ne hieroo käsiinsä. Mun mielest kaikki somalinaiset haisee kuvottavalta. Se johtuu siitä mömmöstä. Niiden mielestä se haisee hyvältä.

Hyi vittu.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 30 2012 09:47am
Quote (Rupsu @ 30 Oct 2012 18:43)
Paitsi somalit löyhkää siltä kummalliselta mömmöltä mitä ne hieroo käsiinsä. Mun mielest kaikki somalinaiset haisee kuvottavalta. Se johtuu siitä mömmöstä. Niiden mielestä se haisee hyvältä.

Hyi vittu.


:DDDDDDDD axe somali. no ei saa kuule olla rasistiNATSI
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 30 2012 09:57am
oon kotosalla melkein aina
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll