Quote (Ankeli @ Oct 30 2012 10:21am)
Oki mä alotan
Minkälaisia omituisia tapoja, tottumuksia tai harrastuksia teillä on ?
Ite esimerkiks ajotan dösäs (juntit = linjaautossa) Stop nappulan painamisen aina silloi ku kuski muutenki joutuu hidastaa enne pysäkkiä esim. Hidaste tai risteys tai tsunami.
+1 on myös harrastus.
Sit toinen taino itseasias kolmas kun joQ rotunaine kävelee vastaa ja ohittaa ni haistan heti et miltä tuoksuu : O
Ohan noita mut jatkakaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sama! Ne'' tuoxuu'' aina ihan tyylii inkiväärin ja mattopesulan yhdistelmälle ;C
This post was edited by EasyCoolWin on Oct 30 2012 05:45am