d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Selvitys Opintojen Edistymisestä
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 8 2012 11:55am
Onko joku tehny? Onkohan ne kovinkin tarkkoja? :(
Epäkivasti lähti tämä viikko. Eipä tuo kyllä ylläri ollu..
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 8 2012 11:56am
ET ITE TIE MITE OOT OPISKELLU? :F
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 8 2012 12:01pm
Quote (KUF @ 8 Oct 2012 20:56)
ET ITE TIE MITE OOT OPISKELLU? :F


Täh?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 8 2012 12:03pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 8 2012 12:21pm
Quote (Rocko @ 8 Oct 2012 21:03)
http://i.imgur.com/feM8m.gif


Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Oct 8 2012 12:27pm
Haha vitun naurettava koulupoika, tän takia voisit jättää sen koulus keske ja tehä jotai sul sopivaa ku et ees opintojen selvityst osaa tehdä

Luulis tietävä mitä itte oot opiskelly, niin ne HOMMAT HOIDETAA

PISTE
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 8 2012 12:27pm
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ Oct 8 2012 09:27pm)
Haha vitun naurettava koulupoika, tän takia voisit jättää sen koulus keske ja tehä jotai sul sopivaa ku et ees opintojen selvityst osaa tehdä

Luulis tietävä mitä itte oot opiskelly, niin ne HOMMAT HOIDETAA

PISTE


mitäs täällä tapahtuu, joku ruipelo tullu uhoamaa mun servulle
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Oct 8 2012 12:41pm
Ei kai siinä muuta oo kun haet opintotoimistosta tai jostain muualta todisteet että olet opiskelija - eli et siis oo töissä 40H/vk

Kai ne on aika tarkkoja siitä, mutta en oo varma, ei oo tarvinnu ite todistella hirveesti kun vasta tänä vuonna alko
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Oct 8 2012 12:47pm
Jos oot nostanu täydet tukikuukaudet eli 9 ja et oo saanu kasaan 18op viime vuonna, niin oot kusessa. Jos 2op per tukikuukausi ei täyty, joudut maksamaan tukikuukausia takasin kivojen korkojen kera. Luvassa voi olla myös mahdollinen poliisitutkinta (ei oo läppä)

Mutta jos sulla taas on yli 18op niin luultavasti ne maksaa sulle tukea vuoden loppuun ja sen jälkeen voit anoa tukea vasta kun sulla on tarpeeksi op. Hyvällä tuurilla ne jatkaa tukikuukausien maksua jonnekin touko-kesäkuulle ens vuoteen, mutta se on tosi harvinaista ilman hyvää selvitystä.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 8 2012 12:51pm
Kirjotat hyvän "selvityksen", niin sulla ei oo mitään hätää.

Opintopisteitä pitää olla 1.5op / tukikuukausi.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll