☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Ihmettelen Suuresti > Miksi
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 660
Replies: 23
Track Topic
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#1
Oct 4 2012 10:45am
VR:n junissa ei voi maksaa visa electron kortilla mutta kun tilaan pizzan kotiovelleni niin maksu electronilla käy oikein mainiosti. Valaiskaaha joku asiaan perehtynyt
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#2
Oct 4 2012 10:49am
Lipunmyyjilt lähtis duunit alta ;s
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#3
Oct 4 2012 10:56am
Quote (Ankeli @ 4 Oct 2012 19:49)
Lipunmyyjilt lähtis duunit alta ;s
No kyl ihmiset varmaa silti ostais paikkalippusa lippuluukulta/automaatista/netistä ja onha siel ravintolavaunukii mis electron ois kätevä
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#4
Oct 4 2012 10:57am
Katoin et mork postas XD
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#5
Oct 4 2012 11:08am
Quote (SK7 @ 4 Oct 2012 19:56)
No kyl ihmiset varmaa silti ostais paikkalippusa lippuluukulta/automaatista/netistä ja onha siel ravintolavaunukii mis electron ois kätevä
kuinka köyhä pitää olla, ettei tilaa sitä lippua kännykkäänsä?
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#6
Oct 4 2012 11:13am
Quote (Rocko @ 4 Oct 2012 20:08)
kuinka köyhä pitää olla, ettei tilaa sitä lippua kännykkäänsä?
pääs aivan unohtumaa toi... mut kuitenkii miks hyö ei ota vastaan electronia?
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#7
Oct 4 2012 11:14am
poliisilaitoksilla ollu sama jos pitäs jotain maksaa. nykyään varmaan jossain jo käy electroniki
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#8
Oct 4 2012 11:17am
Quote (Rzi @ 4 Oct 2012 20:14)
poliisilaitoksilla ollu sama jos pitäs jotain maksaa. nykyään varmaan jossain jo käy electroniki
Passin sain kevääl maksettuu electronil kyllä
Ehmed
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold
:
0.00
#9
Oct 4 2012 11:18am
Lieköhän syy siinä että useimmat Electronit taitaa olla online-kortteja jotka pitää pystyä varmistamaan verkkoyhteyden avulla maksun suorittamiseksi? Enpä sit tiiä
e: juu näihä se on
This post was edited by Ehmed on Oct 4 2012 11:21am
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#10
Oct 4 2012 11:32am
Quote (Ehmed @ 4 Oct 2012 20:18)
Lieköhän syy siinä että useimmat Electronit taitaa olla online-kortteja jotka pitää pystyä varmistamaan verkkoyhteyden avulla maksun suorittamiseksi? Enpä sit tiiä
e: juu näihä se on
Löytyy vr:ltä langaton verkko junasta ni varmaa onnistuis
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact