d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuinkas Moni Pelaa Monkilla?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 1 2012 12:24pm
Postailkaapas charojanne huvikseen tänne :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kapa-1678/hero/15228017

ja tässä parin päivän sisällä tulee innas pantsit :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 1 2012 12:29pm
MUL O 12LVL HC....

VITU TURHA CHAR

This post was edited by KUF on Oct 1 2012 12:29pm
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 1 2012 12:36pm
Quote (KUF @ Oct 1 2012 09:29pm)
MUL O 12LVL HC....

VITU TURHA CHAR


oli turha meikänki mielest ku eka kerra pelasin ja oli 20k dps ja ei kuollu oikeestaa mihikää :D

nyt ku tappaa jotai ni on aika paljo mukavampi pelata
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 1 2012 12:44pm
Quote (UGsamu @ 1 Oct 2012 21:36)
oli turha meikänki mielest ku eka kerra pelasin ja oli 20k dps ja ei kuollu oikeestaa mihikää :D

nyt ku tappaa jotai ni on aika paljo mukavampi pelata


SOFTILLA MIKÄÄ EI O KIVAA
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 1 2012 01:07pm
Quote (KUF @ Oct 1 2012 08:29pm)
MUL O 12LVL HC....

VITU TURHA CHAR


outoa ulinaa jos ei oo ees maxattuna

Quote (KUF @ Oct 1 2012 08:44pm)
SOFTILLA MIKÄÄ EI O KIVAA


nistin puhetta
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Oct 1 2012 02:06pm
http://eu.battle.net/d3/en/profile/mozhi-2969/hero/4326104

lisäilkääs mozhi#2969 vähä tylsä yksin farmailla.

This post was edited by Grandy on Oct 1 2012 02:09pm
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Oct 1 2012 02:42pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 1 2012 02:53pm
Monk ftw, kattoo ku jaksaa joskus uusiks. GW2 atm.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 1 2012 02:59pm
Quote (Grandy @ Oct 1 2012 11:06pm)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/mozhi-2969/hero/4326104

lisäilkääs mozhi#2969 vähä tylsä yksin farmailla.


minäpä lisään kun meen huomenna aamusta kotia.. :p
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 1 2012 03:20pm
Quote (Grandy @ 1 Oct 2012 23:06)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/mozhi-2969/hero/4326104

lisäilkääs mozhi#2969 vähä tylsä yksin farmailla.


Vois lisää koha meen taas inee (:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll