d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuoleeko Jsp
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 29 2012 10:18am
suomi-osio ainankin näyttää kuolevan, pikkuhiljaa mutta varmasti.

ajatuksia ?
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 29 2012 10:18am
joo
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 29 2012 10:19am
djsp was slain by diablo III
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Sep 29 2012 10:27am
Quote (Napi @ 29 Sep 2012 18:18)
suomi-osio ainankin näyttää kuolevan, pikkuhiljaa mutta varmasti.

ajatuksia ?


et sä niitä täältä löydä
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 29 2012 10:28am
SIIT ASTI TÄÄ O KUOLLU KO SUOMI-OSIO TULI
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 29 2012 10:31am
Eiköhä koleat säät aja koht kaikki tänne.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 29 2012 10:33am
miten päästä eroon banaanikärpäsistä ?

mulla on keittiössä varmaan 150+
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Sep 29 2012 10:33am
No sitä hetkee on odotettu jo vuodesta 2006 lähtien. Toivon todellakin, että polakit tai muuta kehitysmaiden koodarit tuhois tän paskan.
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Sep 29 2012 10:39am
Monta suomalaista ja myös ulkomaista käyttäjää on karsittu pois servulta mun toimikauden aikana :evil:
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 29 2012 10:40am
eipä täällä ole sitä tuttua trafiikkia enää kun pelien kuningas d2 kuoli. no kaikki hyvä loppuu aikanaan.
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll