Quote (Rocko @ 23 Sep 2012 18:58)
tuskin sillä näyttiskortilla on väliä kun ei ole ns "hc pelaaja". oletin jo, että täällä kysytään jotain helppoa pakettiratkasua lortolle, mutta tuo näyttää oikein näppärältä.
E: suosittelen kuitenkin tarkastamaan kuinka äänekäs tuo kortti on (jos on vakiojäähy niin pitää varmasti mökää). lorttot ei varmaan jaksa kuunnella sitä ylimäärästä ropellien ääntä.
direct cu2 ni pitäs pysyy viileenä iha suht tehokkaasti, eikä pitäs olla kovaääninen
tein uuden buildin:

/edit
eli dvd/cd asema pois ja prossu huonommaks
mitä vähemmän maksaa sen parempi, mut tottakai sen pitää pyörittääki jotakin
This post was edited by peterpants on Sep 23 2012 10:15am