d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tyttöystävälle Konetta
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Sep 23 2012 07:00am
täs ois mitä kasasin, onks täs mitää järkee:


alle 700€ budjetti
pelaa sims ja ehkä jotain muuta vastaavaa
photoshoppia käyttää jonkun verra

onks mitään ideoita millanen kannattais ostaa?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 23 2012 08:18am
HEITIN JUST JONKU PASKAKASA ROSKIKSEE....KÄY HAKEES SE....
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Sep 23 2012 08:40am
näyttäähän toi ihan jees siihen tarkoitukseen.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 23 2012 09:15am
muisti on niin halpaa et pistää sen 8gb, ja toi atin kortti vittuu ja nvidia tilalle
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Sep 23 2012 09:20am
Quote (OjjiLol @ 23 Sep 2012 17:15)
muisti on niin halpaa et pistää sen 8gb, ja toi atin kortti vittuu ja nvidia tilalle


2x4gb, ddr3 1333mhz, cl9
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 23 2012 09:23am
Mitää tietokonetta vaa KODINKONE!!!

Hyvä tuo on, aiotko maksaa koneen hänelle ?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 23 2012 09:33am
Quote (OjjiLol @ 23 Sep 2012 18:15)
muisti on niin halpaa et pistää sen 8gb, ja toi atin kortti vittuu ja nvidia tilalle


vitut
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 23 2012 09:58am
tuskin sillä näyttiskortilla on väliä kun ei ole ns "hc pelaaja". oletin jo, että täällä kysytään jotain helppoa pakettiratkasua lortolle, mutta tuo näyttää oikein näppärältä.

E: suosittelen kuitenkin tarkastamaan kuinka äänekäs tuo kortti on (jos on vakiojäähy niin pitää varmasti mökää). lorttot ei varmaan jaksa kuunnella sitä ylimäärästä ropellien ääntä.

This post was edited by Rocko on Sep 23 2012 09:59am
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Sep 23 2012 10:11am
Quote (Rocko @ 23 Sep 2012 18:58)
tuskin sillä näyttiskortilla on väliä kun ei ole ns "hc pelaaja". oletin jo, että täällä kysytään jotain helppoa pakettiratkasua lortolle, mutta tuo näyttää oikein näppärältä.

E: suosittelen kuitenkin tarkastamaan kuinka äänekäs tuo kortti on (jos on vakiojäähy niin pitää varmasti mökää). lorttot ei varmaan jaksa kuunnella sitä ylimäärästä ropellien ääntä.


direct cu2 ni pitäs pysyy viileenä iha suht tehokkaasti, eikä pitäs olla kovaääninen

tein uuden buildin:


/edit

eli dvd/cd asema pois ja prossu huonommaks

mitä vähemmän maksaa sen parempi, mut tottakai sen pitää pyörittääki jotakin

This post was edited by peterpants on Sep 23 2012 10:15am
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Sep 23 2012 10:41am
kodinkonetta :evil:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll