d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo Ii Non Laddu Softi, Pelaako Kukaan?
12310Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold: 3,323.51
Sep 23 2012 03:45am
Re-re-re-re-re-re-re-re-re-re (potenssiin 15)- starttasin taas diabloa mutta fl on autioitunut taas. Onko ketään muuta koluamassa kenttiä ?
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Sep 23 2012 03:49am
kuka fittu pelais tollasta SOFTIPASKAA? :DDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold: 3,323.51
Sep 23 2012 03:55am
Quote (Exoduster @ Sep 23 2012 11:49am)
kuka fittu pelais tollasta SOFTIPASKAA? :DDDDDDDDDDDDD


No minä kun en halua stagettaa koko omaisuutta yhteen kuolemiseen :P
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 04:55am
Ihtel on 2 charaa softi nl mut tosi pvp ja eipä tota enää oo tullu pelailtuu.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 23 2012 05:08am
Quote (konra @ 23 Sep 2012 12:55)
No minä kun en halua stagettaa koko omaisuutta yhteen kuolemiseen :P


auts! et siis osaa pelata.

Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 05:22am
Quote (Rocko @ 23 Sep 2012 14:08)
auts! et siis osaa pelata.

http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif


" TIRSK " Meinas pamahtaa juomat nenästä pihalle 8D Tää oli kyllä päivän paras 8DDDD
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 23 2012 11:02am
3 sanaa

d2
nonladdu
softi

;D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 11:08am
3 sanaa

Quote (do_NaUKI @ Sep 23 2012 05:02pm)
3 sanaa

d2
nonladdu
softi

;D


Rando

Quote (Rocko @ Sep 23 2012 11:08am)
auts! et siis osaa pelata.

http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif


Ei ysiysii

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 23 2012 11:21am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 23 2012 11:38am
Quote (EasyCoolWin @ 23 Sep 2012 20:08)
Ei ysiysii


juuh okei. kuinkakohan monella teistä oli edes +95 char (ja joku muu kuin paladin)

Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2012 11:44am
Quote (Rocko @ 23 Sep 2012 20:38)
juuh okei. kuinkakohan monella teistä oli edes +95 char (ja joku muu kuin paladin) http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/rolleyes.gif


Mitähän fitun väliä sillä on mikä chara on +95 ollu 8D ei fittu fail xDD ^^
Go Back To Suomi Topic List
12310Next
Add Reply New Topic New Poll