☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo Ii Non Laddu Softi, Pelaako Kukaan?
1
2
3
10
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2253
Replies: 93
Track Topic
konra
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold
:
3,323.51
#1
Sep 23 2012 03:45am
Re-re-re-re-re-re-re-re-re-re (potenssiin 15)- starttasin taas diabloa mutta fl on autioitunut taas. Onko ketään muuta koluamassa kenttiä ?
Exoduster
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold
:
0.01
#2
Sep 23 2012 03:49am
kuka fittu pelais tollasta SOFTIPASKAA? :DDDDDDDDDDDDD
konra
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold
:
3,323.51
#3
Sep 23 2012 03:55am
Quote (Exoduster @ Sep 23 2012 11:49am)
kuka fittu pelais tollasta SOFTIPASKAA? :DDDDDDDDDDDDD
No minä kun en halua stagettaa koko omaisuutta yhteen kuolemiseen
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#4
Sep 23 2012 04:55am
Ihtel on 2 charaa softi nl mut tosi pvp ja eipä tota enää oo tullu pelailtuu.
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#5
Sep 23 2012 05:08am
Quote (konra @ 23 Sep 2012 12:55)
No minä kun en halua stagettaa koko omaisuutta yhteen kuolemiseen
auts! et siis osaa pelata.
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#6
Sep 23 2012 05:22am
Quote (Rocko @ 23 Sep 2012 14:08)
auts! et siis osaa pelata.
http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif
" TIRSK " Meinas pamahtaa juomat nenästä pihalle 8D Tää oli kyllä päivän paras 8DDDD
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#7
Sep 23 2012 11:02am
3 sanaa
d2
nonladdu
softi
;D
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#8
Sep 23 2012 11:08am
3 sanaa
Quote (do_NaUKI @ Sep 23 2012 05:02pm)
3 sanaa
d2
nonladdu
softi
;D
Rando
Quote (Rocko @ Sep 23 2012 11:08am)
auts! et siis osaa pelata.
http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif
Ei ysiysii
This post was edited by EasyCoolWin on Sep 23 2012 11:21am
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#9
Sep 23 2012 11:38am
Quote (EasyCoolWin @ 23 Sep 2012 20:08)
Ei ysiysii
juuh okei. kuinkakohan monella teistä oli edes +95 char (ja joku muu kuin paladin)
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#10
Sep 23 2012 11:44am
Quote (Rocko @ 23 Sep 2012 20:38)
juuh okei. kuinkakohan monella teistä oli edes +95 char (ja joku muu kuin paladin)
http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/rolleyes.gif
Mitähän fitun väliä sillä on mikä chara on +95 ollu 8D ei fittu fail xDD ^^
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
10
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact