Quote (UGsamu @ Sep 18 2012 02:06am)
miks mun kakkosnäyttö on nii vitun huonolaatusen näkönen vaikka sama resoluutio ku toises näytös ja ne on saman kokosia..
kakkosnäyttö on hdmi piuhal ja se parempi näyttöne on vga piuhalla
Voip olla, että kakkosnäyttö on vaa huonolaatusempi, mutta jos sotkusta tuhrusta kuvaa, ni koita sitä vga piuhalla ja kato selviikö