Quote (kyny91 @ Sep 17 2012 06:27pm)
koita ensin, kyl luulis että saa kaks konetta yhteen näyttöön ja sitte valittua et kumpaa haluu kattella, mutten kuitenkaa iha varma ole
tarkastin jo kaverilta
lähinnä läppärin vga päätteet on ulosmenevään dataan, ei oo kuulemma saumoja :/
edit: maxor, tää on budjettikone
emmä ton isompaa näyttöä varmaa päädy ostaa eniveis vain koska eliitti
This post was edited by hiivahirvio on Sep 17 2012 09:35am