d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tietokoneasiaa > Hurpaderp Yoghurt
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 17 2012 08:54am
voiko pöytäkoneeseen liittää läppärin jollai usbipiuhal tms ja käyttää läppärin kovoa?
saako läppärin näyttöä toimimaa pöytäkoneen näyttönä jos ei oo sellasta oikeaa rööriä täs

ja jos miten
ymmärrätte varmaa mitäny ajan takaa kun uudessa pöytäkoneessa ei tuu olee kiintolevyy ja mul ei oo näyttöö
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 17 2012 08:58am
Näytön pitäs onnistua HD/VGA-piuhalla, mut ilman sitä en osaa sanoo enkä myöskään kovosta
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 17 2012 09:10am
Quote (kyny91 @ Sep 17 2012 05:58pm)
Näytön pitäs onnistua  HD/VGA-piuhalla, mut ilman sitä en osaa sanoo enkä myöskään kovosta


toimiiks toi pöytäkoneessa oleval normi näytönpiuhal
meinaan, mite sen saa toimiin että siinä näkyy pöytäkoneen näyttö eikä läppärin näyttö
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 17 2012 09:13am
Quote (hiivahirvio @ 17 Sep 2012 18:10)
toimiiks toi pöytäkoneessa oleval normi näytönpiuhal
meinaan, mite sen saa toimiin että siinä näkyy pöytäkoneen näyttö eikä läppärin näyttö


Normi piuhalla pitäs toimii, mut sitä en osaa sanoo saatko pöytäkonetta sillä näkymään
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 17 2012 09:16am
Quote (kyny91 @ Sep 17 2012 06:13pm)
Normi piuhalla pitäs toimii, mut sitä en osaa sanoo saatko pöytäkonetta sillä näkymään


no eihän se sitte toimi jos sillä ei see pöytäkonetta näkymään
sittehä se o se vitun läppäri siinä missä aina ennenki

ärsyttää ku ei ny tiiä et joudunko näytön ostamaa, ois niin helppoa käyttää tätä 17" läppärin näyttöä
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Sep 17 2012 09:27am
Quote (hiivahirvio @ 17 Sep 2012 18:16)
no eihän se sitte toimi jos sillä ei see pöytäkonetta näkymään
sittehä se o se vitun läppäri siinä missä aina ennenki

ärsyttää ku ei ny tiiä et joudunko näytön ostamaa, ois niin helppoa käyttää tätä 17" läppärin näyttöä


koita ensin, kyl luulis että saa kaks konetta yhteen näyttöön ja sitte valittua et kumpaa haluu kattella, mutten kuitenkaa iha varma ole
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Sep 17 2012 09:29am
No ei vitussa toimi. Kai sä sen sit saisit toimii jos osaisit värkkäillä sitä. Ja tarviisit lisäks sen kontrolli mikä ohjais niitä signaaleja sinne näytölle.( Ei siis samanlaisia kun mitä sun normi näyttis puskis ulos sieltä matolaatikosta) Joten ei toimi.

Suosiolla kun oisit vaan menny suoraan kauppaan. Ja mieti nyt miten hianoo se ois kattoo jostain 17' persereiästä kuvaa.

Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 17 2012 09:31am
Quote (kyny91 @ Sep 17 2012 06:27pm)
koita ensin, kyl luulis että saa kaks konetta yhteen näyttöön ja sitte valittua et kumpaa haluu kattella, mutten kuitenkaa iha varma ole


tarkastin jo kaverilta
lähinnä läppärin vga päätteet on ulosmenevään dataan, ei oo kuulemma saumoja :/

edit: maxor, tää on budjettikone
emmä ton isompaa näyttöä varmaa päädy ostaa eniveis vain koska eliitti

This post was edited by hiivahirvio on Sep 17 2012 09:35am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 17 2012 09:36am
en osaa kyllä sanoa yhtään mitään tähän :(
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 17 2012 09:50am
tarvii sellasen adapterin ja repiä se näyttö irti kannettavasti jos haluat sen toimimaan pöytäkoneeseen, kato youtubesta vaikka jos diy kiinnostaa

ja ei ymmärtääkseni saa mitenkään "usbllä kovoa katseltua" ellei sulla sitten oo sellasesta ostettua alustaa joka lukis sitä kovoa, näitä saa jostaki verkkokaupoista. ihan usbliittimillä siis.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll