Quote (Posomies @ Sep 17 2012 02:04am)
ootas sekunda, atm mulla käytössä kyllä 0sec zombie dog spammer wd, ja jotain testikamoja saattaa olla.
Btw, jos et oo kokeillu vielä, ni on miljoona kertaa hauskempi buildi ku tylsä bearspammeri + oot melkee kuolematon health globejen ansiosta.
emmää oo pelannu tol hahmol sitte launchin jälkeen. en pystyny käyttää bearei koska ne lagas nii vitusti nii käytin sitä manaregen/hellbats buildii
jos tolle jotai alotusroinaa saan niin voisin alottaa uuellee kun saan koneen päivitettyy