Quote (Posomies @ 17 Sep 2012 01:07)
mut on pakotettu tähän tilanteeseen..
---> edellinen topicci made by posomies
ei ole pakotettu, jos sä olet vaan nii neiti etkä jaksa odottaa vastausta. itse odotin 2 vuotta ja sain scam taginki pois. mulla kestää aina warnien poistossa 6kk jne käyttäydy asiallisesti ja kyllä sinuun otetaan sitten yhteyttä. luuletko tosiaan jos vingut modeille kokoajan ni ne tekee ees mitään asian hyväksi?
Eli älä tee multeja se vaan pahentaa tilannettasi jos esim minä saan tietää ketä olet uudella multillasi niin kerron sen heti modeille

ja toivon että jokainen muukin tekisi näin.
tässä ohjeita sinulle
http://forums.d2jsp.org/info.php?p=54http://forums.d2jsp.org/info.php?p=18