☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Noobit
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 614
Replies: 17
Track Topic
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#1
Sep 12 2012 01:06pm
Iltoja!
kertokaas ku en oo aikasemmi steamista ostellu pelei niih niih. saanko tuolta ostettua pelei sillee että maksaa verkkopankis vai pitääks säädellä ton payballien kans?
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#2
Sep 12 2012 01:18pm
mitä jos kokeilisit
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#3
Sep 12 2012 01:21pm
saat iha "siirrettyä" visalla steam "kukkaroon" rahaa ja ostettua sitä kautta. Minimi määrä kuitenkin 5e
This post was edited by kyny91 on Sep 12 2012 01:21pm
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#4
Sep 12 2012 01:32pm
Quote (kyny91 @ 12 Sep 2012 22:21)
saat iha "siirrettyä" visalla steam "kukkaroon" rahaa ja ostettua sitä kautta. Minimi määrä kuitenkin 5e
mistäs mie moisen löydän
Pavise
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold
:
2.62
#5
Sep 12 2012 01:35pm
miulla ei ainakaa huolinu visa electronilta rahaa tuo stiimi niin laittelin paypalin kautta
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#6
Sep 12 2012 01:42pm
Quote (Pavise @ 12 Sep 2012 22:35)
miulla ei ainakaa huolinu visa electronilta rahaa tuo stiimi niin laittelin paypalin kautta
electronit on electroneja. paypal siinä tapauksessa
4lc0h0lic
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold
:
0.00
#7
Sep 12 2012 01:56pm
Quote (Pavise @ 12 Sep 2012 22:35)
miulla ei ainakaa huolinu visa electronilta rahaa tuo stiimi niin laittelin paypalin kautta
itel oli joskus sama
onneks payplallille kelpas electroni
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#8
Sep 12 2012 02:04pm
Quote (4lc0h0lic @ 12 Sep 2012 22:56)
itel oli joskus sama
onneks payplallille kelpas electroni
prkl oo tuota paypalliakaa koskaa käyttäny
on muute viimeks rahal ostettu peli niin diablo 2
This post was edited by Affii on Sep 12 2012 02:05pm
4lc0h0lic
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold
:
0.00
#9
Sep 12 2012 02:09pm
Quote (Affii @ 12 Sep 2012 23:04)
prkl oo tuota paypalliakaa koskaa käyttäny
on muute viimeks rahal ostettu peli niin diablo 2
payplal on kyl kätevä suosittelen lämpimäst
ja kun se kysyy korttii ni laita, et sul on visa, vaisk ois electroni
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#10
Sep 12 2012 02:10pm
Quote (Affii @ 12 Sep 2012 23:04)
prkl oo tuota paypalliakaa koskaa käyttäny
on muute viimeks rahal ostettu peli niin diablo 2
>2012 syyskuu
>ei omista diablo 3
>TTETT
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact