Quote (Brutus1 @ Sep 11 2012 01:56pm)
noin äkkiseltäään ihan pätevän oloinen käyttö sitten näyttää mitä softa bugeja tulee esiin. tuo tupla sim on ihan hyvä harmi vaan että suomen markkinoilla on vähän niitä ihan vain vähäisen kysynnän takia. Nykyään kun melko moni firmakin kyllä sen netin jo liitymälel antaa. tietenkin riippu ken operaattorin kautta on.
Juu meiän firmassa on asia toteutettu niin että ainoastaan ylemmillä toimihenkilöillä on liittymät netin kans :/ tuntus jotenki et ihan samalla hintaa ne sais noi firman liittymät netinki kans. Tai kustannus ei ainakaa mikään merkittävä ois. Mut tilasin jo tossa Saunalahelta pelkän mobiilinetti liittymän. 4,90€ /kk/ 2 M. Mul ei tosiaan oo mitään hajua noista ominaisuuksista puhelimessa. Pyöriikös tolla kaikki näppärät sovellukset? navigaattorit, spotify, angry birds, yms?Varmaan riittää ihan hyvin toi 2M yhteys perus nettisurffailuun?