d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kysymys Liittyen Andröidii
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 11 2012 02:07am
http://www.e-ville.com/fi/3-kannykat/5998-android-phone-diel-hitouch.html
Just tilasin tommosen. Lähinnä tuon tupla sim:n takia. Ensimmäinen "älypuhelin" mulla. Oon aina luottanu peruspuhelimiin ilman sen suurempia herkkuja.
Tuossa näyttäs olevan tuo Android 2.3. Tuli vaan mieleen että saakohan sitä laitettua suomenkieliseks? Mitehä se onnistuu?
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Sep 11 2012 02:34am
Peru ja ota iphone
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 11 2012 02:35am
se o suomeksi ku saat sen käteen
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 11 2012 02:54am
kyl sen pitäs saada. tol hinnal ois jo melkeen tosin saanu samsungin.
mut ainaki o android. (=paras kaikista)
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 11 2012 02:54am
Quote (hiivahirvio @ Sep 11 2012 11:35am)
se o suomeksi ku saat sen käteen


onko vai? ite käsitin et on enkuks.

Quote (tolppa @ Sep 11 2012 11:34am)
Peru ja ota iphone


ottasinki mut tarvin tuplasimin. Mul on duunin maksama puhelinliittymä mut siihen ei kuulu netti. Fail!! Ois mukava surffaila välilä puhelimella netissä, kuunnella musaa spotifyssa, jne. Katotaan millanen Fail tuo luuri on. No ei oo pahan hintanen.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 11 2012 03:04am
oma androidi oli suorilta suomeks
käynnistyksen yhteydes muutin enkuks mut eipä tota tarvi muuttaa jos ei taho>_>
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 11 2012 03:08am
Quote (hiivahirvio @ Sep 11 2012 12:04pm)
oma androidi oli suorilta suomeks
käynnistyksen yhteydes muutin enkuks mut eipä tota tarvi muuttaa jos ei taho>_>


okei! hieno homma. Ostikko tuolta E-villestä omas? Vai oliko joku muu kiinaluuri? Onko toiminu hyvin?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 11 2012 03:22am
Quote (LolBastard @ Sep 11 2012 12:08pm)
okei! hieno homma. Ostikko tuolta E-villestä omas? Vai oliko joku muu kiinaluuri? Onko toiminu hyvin?


sain lahjaks ton samsung xcoverin. on toiminu oikeen mallikkaasti.
epäilen et saat sen ekuks jos se tulee jostai hevonvitust mut se kysyy siin alussa kielen
Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold: 14.00
Sep 11 2012 04:56am
noin äkkiseltäään ihan pätevän oloinen käyttö sitten näyttää mitä softa bugeja tulee esiin. tuo tupla sim on ihan hyvä harmi vaan että suomen markkinoilla on vähän niitä ihan vain vähäisen kysynnän takia. Nykyään kun melko moni firmakin kyllä sen netin jo liitymälel antaa. tietenkin riippu ken operaattorin kautta on.
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Sep 11 2012 05:05am
Quote (Brutus1 @ Sep 11 2012 01:56pm)
noin äkkiseltäään ihan pätevän oloinen käyttö sitten näyttää mitä softa bugeja tulee esiin. tuo tupla sim on ihan hyvä harmi vaan että suomen markkinoilla on vähän niitä ihan vain vähäisen kysynnän takia. Nykyään kun melko moni firmakin kyllä sen netin jo liitymälel antaa. tietenkin riippu ken operaattorin kautta on.


Juu meiän firmassa on asia toteutettu niin että ainoastaan ylemmillä toimihenkilöillä on liittymät netin kans :/ tuntus jotenki et ihan samalla hintaa ne sais noi firman liittymät netinki kans. Tai kustannus ei ainakaa mikään merkittävä ois. Mut tilasin jo tossa Saunalahelta pelkän mobiilinetti liittymän. 4,90€ /kk/ 2 M. Mul ei tosiaan oo mitään hajua noista ominaisuuksista puhelimessa. Pyöriikös tolla kaikki näppärät sovellukset? navigaattorit, spotify, angry birds, yms?Varmaan riittää ihan hyvin toi 2M yhteys perus nettisurffailuun?
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll