☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
>
Poll > Käynkö Ostaa D3 ? > Kyllä / Ei
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 622
Replies: 21
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#1
Aug 31 2012 07:12am
Tossa prismassa oli ainekii 49,90e myynnis bolo kolmone, jonki aikaa miettiny et ostasko mut en oo viel jaksan.
Mitä mieltä et kandeeko siihe rahat tuhlaa vai ei ?
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#2
Aug 31 2012 07:12am
EI
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#3
Aug 31 2012 07:17am
elä tuhlaa rahojas
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#4
Aug 31 2012 07:29am
et sä niitä mihinkään järkevään tuu muutenkaan käyttämään, diaplo on iha jees ajanvietettä ja mä oon kyl tykänny pelistä iha järkysti. Hirveesti eri buildimahdollisuuksia ja oman tyylin mukaan pääsee pelaamaan. Itekkin väsäsin just dps buildin wizardille joka perustuu täysin meteoriin ja hyvin näytti toimivan ku vähän sääti.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#5
Aug 31 2012 07:31am
outoohan se on jos et ees kokeile, huomioonottaen, että diablo 2 -forumilla oot kuitenkin. 50e ei oo mikään hurja summa.
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#6
Aug 31 2012 07:41am
Quote (BebebBurns @ 31 Aug 2012 16:31)
outoohan se on jos et ees kokeile, huomioonottaen, että diablo 2 -forumilla oot kuitenkin. 50e ei oo mikään hurja summa.
MAKSAISIKS ITE REPULLISESTA PASKAA 50 EGEE SANOEN ET EI O EES MIKÄÄ HURJA SUMMA?
Pavise
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold
:
2.62
#7
Aug 31 2012 07:55am
jos aivan deadset ostamaan tuon kurapelin suositteleen edes jostakin sen halvalla bongaamaan. saa varmaan parilla kympillä jo nyt.
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#8
Aug 31 2012 08:07am
Ei kannata.
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#9
Aug 31 2012 08:10am
osta tl2
19€ ja tulee 20 päivä.. saat lopuil rahoil vaikka korin bissee
malbaz
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
15.00
#10
Aug 31 2012 08:11am
Quote (KUF @ Aug 31 2012 03:41pm)
MAKSAISIKS ITE REPULLISESTA PASKAA 50 EGEE SANOEN ET EI O EES MIKÄÄ HURJA SUMMA?
Toiset pitää, toiset ei ja jos sattuu pitämään vaik paskast, ni mikäs siinä.
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact