d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Act3 Tiimi > Softi
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 28 2012 10:18pm
jotku farmaamaa act3 pelkästää elitet? ei huonoja, mielellää baba+baba+baba+baba tiimi ni menee vauhilla.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 29 2012 05:02am
NO EI SE KYL SILLO VAUHILLA AINAKA MEE....
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 29 2012 05:52am
Quote (KUF @ 29 Aug 2012 14:02)
NO EI SE KYL SILLO VAUHILLA AINAKA MEE....


muute vaa nopeiten
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 29 2012 06:25am
kait mä voin tulla joku ilta kattelee jos jaksais vaik pelatakki
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 29 2012 06:36am
Quote (KUF @ Aug 29 2012 11:02am)
NO EI SE KYL SILLO VAUHILLA AINAKA MEE....


Pitää olla amp nec,5 babaa forti of honor,grief+doom, sit 2 aurapalaa , toisella conc ja toisella fana
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 29 2012 07:07am
addi sapero#2835 ni vois tänään vetää parit runnit :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sapero-2835/hero/15960235
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 29 2012 07:19am
Quote (Rzi @ 29 Aug 2012 14:52)
muute vaa nopeiten


SOFTEISTA O KYSE NI EI
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 29 2012 07:27am
meikän uskomaton noitatohtori
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MRC-2545/hero/1210704

voin buustia teille infernon kaikki actit soolona
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 29 2012 07:37am
Quote (hiivahirvio @ 29 Aug 2012 16:27)
meikän uskomaton noitatohtori
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MRC-2545/hero/1210704

voin buustia teille infernon kaikki actit soolona


on kylläö surkein koskaan :D
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 29 2012 07:42am
Quote (hiivahirvio @ 29 Aug 2012 15:27)
meikän uskomaton noitatohtori
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MRC-2545/hero/1210704

voin buustia teille infernon kaikki actit soolona


on kyl saavutus et saat ees zoltun kullea alas tol
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll