☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo 3 Act3 Tiimi > Softi
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 909
Replies: 23
Track Topic
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#1
Aug 28 2012 10:18pm
jotku farmaamaa act3 pelkästää elitet? ei huonoja, mielellää baba+baba+baba+baba tiimi ni menee vauhilla.
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#2
Aug 29 2012 05:02am
NO EI SE KYL SILLO VAUHILLA AINAKA MEE....
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#3
Aug 29 2012 05:52am
Quote (KUF @ 29 Aug 2012 14:02)
NO EI SE KYL SILLO VAUHILLA AINAKA MEE....
muute vaa nopeiten
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#4
Aug 29 2012 06:25am
kait mä voin tulla joku ilta kattelee jos jaksais vaik pelatakki
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#5
Aug 29 2012 06:36am
Quote (KUF @ Aug 29 2012 11:02am)
NO EI SE KYL SILLO VAUHILLA AINAKA MEE....
Pitää olla amp nec,5 babaa forti of honor,grief+doom, sit 2 aurapalaa , toisella conc ja toisella fana
Sape
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold
:
695.91
#6
Aug 29 2012 07:07am
addi sapero#2835 ni vois tänään vetää parit runnit
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sapero-2835/hero/15960235
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#7
Aug 29 2012 07:19am
Quote (Rzi @ 29 Aug 2012 14:52)
muute vaa nopeiten
SOFTEISTA O KYSE NI EI
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#8
Aug 29 2012 07:27am
meikän uskomaton noitatohtori
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MRC-2545/hero/1210704
voin buustia teille infernon kaikki actit soolona
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#9
Aug 29 2012 07:37am
Quote (hiivahirvio @ 29 Aug 2012 16:27)
meikän uskomaton noitatohtori
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MRC-2545/hero/1210704
voin buustia teille infernon kaikki actit soolona
on kylläö surkein koskaan
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#10
Aug 29 2012 07:42am
Quote (hiivahirvio @ 29 Aug 2012 15:27)
meikän uskomaton noitatohtori
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MRC-2545/hero/1210704
voin buustia teille infernon kaikki actit soolona
on kyl saavutus et saat ees zoltun kullea alas tol
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact