d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dualscreen Halp
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 28 2012 10:00am


en saa siis vedettyy hiirtäå tota vasenta alalaitaa oikeen puoleiselle näytölle, vaan se jää jumittaa tohon nurkkaa joka ss näkyy
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 28 2012 10:00am
Sen siitä saa ku pidät kahta eri resoluution näyttöä, ihan normaalia.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 28 2012 10:08am
NO SILLAI SE KUULUU OLLAKKIN....TOINE O ISOMPI NÄYTTÖ MIT TOINEN....MULLA O SAMALLAILLA.....
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 28 2012 10:09am
oikeeseen saa 1600x900 vaan
23" ja 20"
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 28 2012 10:11am


OLI PAKKO PISTÄÄ MYÖS KUVA KOSKA KIVA TAUSTAKUVA :)

Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2012 10:12am
laita samat resot molempiin.
ja sitte pro tip: Display Fusion
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 28 2012 10:12am
Quote (KUF @ Aug 28 2012 07:11pm)
http://i47.tinypic.com/15yc3k2.jpg

OLI PAKKO PISTÄÄ MYÖS KUVA KOSKA KIVA TAUSTAKUVA :)


no jääks sullaki jumii hiiri tonne alalaitaa, ku vedät hiirtä vasemmalta oikeelle?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 28 2012 10:13am
Quote (KUF @ 28 Aug 2012 19:11)
http://i47.tinypic.com/15yc3k2.jpg

OLI PAKKO PISTÄÄ MYÖS KUVA KOSKA KIVA TAUSTAKUVA :)


siinä on kans yks paska peli
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2012 10:16am
Quote (OjjiLol @ 28 Aug 2012 19:12)
no jääks sullaki jumii hiiri tonne alalaitaa, ku vedät hiirtä vasemmalta oikeelle?






Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 28 2012 10:19am
Quote (OjjiLol @ 28 Aug 2012 19:12)
no jääks sullaki jumii hiiri tonne alalaitaa, ku vedät hiirtä vasemmalta oikeelle?


KYLLÄ....

Quote (Rzi @ 28 Aug 2012 19:13)
siinä on kans yks paska peli


TAPAN :fume:

ET O VISSII VAA PÄÄSSY LÄPI NI O PASKA PELI ;)
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll