Quote (PMS @ Aug 27 2012 02:22am)
en minäkää. kyllä tää kertaalleen pitää juosta ite täysin sitte ehk voi pyydel apuu jos tekee seuraavaa ukkoo.
nii voi. sano ku alotat ni alotan itekki uuen charan ilman mitää bugeja
tuun sun kans pelaan
This post was edited by do_NaUKI on Aug 26 2012 07:31pm