Ykkönen näistäi. yleisesti ottaen club/house/dance shaibaa, radion hittibiisejä ja suomiräbäytystä. Muutama vuosi sitten vannoin pelkästään metallin nimeen mut niin sitä vaan muuttuu
/joo aika kökköjä biisejä nuo
This post was edited by Ehmed on Aug 25 2012 08:41am