d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Katsotaan Minkä Tyyppistä Musaa Kuunteletta > Valitse Yks Kappale Näistä Neljästä.
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 25 2012 08:30am
1. Angerfist - Megamix
2. Mikael Konttinen - Ota kiinni
3. Deals Death - Fortified
4. Suicide Doors David Banner Ft. UGK

Mie laitan tänne videolinkit:



1.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 25 2012 08:31am
2.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 25 2012 08:31am
3.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 25 2012 08:32am
4.
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Aug 25 2012 08:37am
Varsin paskaa kaikki tyynni
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Aug 25 2012 08:40am
Ykkönen näistäi. yleisesti ottaen club/house/dance shaibaa, radion hittibiisejä ja suomiräbäytystä. Muutama vuosi sitten vannoin pelkästään metallin nimeen mut niin sitä vaan muuttuu

/joo aika kökköjä biisejä nuo

This post was edited by Ehmed on Aug 25 2012 08:41am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 25 2012 08:42am
No paskoja biisejähän nuo oli kaikki.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 25 2012 08:44am
kaikki oli paskaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 25 2012 08:44am
Quote (Rupsu @ 25 Aug 2012 17:42)
No paskoja biisejähän nuo oli kaikki.


no näinhän se on
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 25 2012 08:51am
Näistä 2.
Mikään noista ei pahemmin iske, mutta ei tuota nyt vituttanutkaan kuunnella.
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll