d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Kysely > Iso Hjalp
123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 09:29am
mielipiteit needs
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 24 2012 09:32am
et kumpaakaan, nekin rahat voi käyttää kaljaan!
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 24 2012 09:34am
Varmaa Guild Warsis vitusti enemmä tekemistä.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 09:38am
ku ite jaksan pelaa about 1h päivässä vaa ni en tiie kannattaako kumpikaan...
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 24 2012 09:42am
Quote (PMS @ 24 Aug 2012 18:38)
ku ite jaksan pelaa about 1h päivässä vaa ni en tiie kannattaako kumpikaan...


ostat sen tl2 ku tulee :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 09:47am
Quote (Affii @ 24 Aug 2012 18:42)
ostat sen tl2 ku tulee :)


mimmone se o iso info
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 24 2012 09:49am
uskoisin et on parempiakin kohteita rahalle, kuin kumpikaan noista peleistä :)
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 24 2012 09:52am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 24 2012 09:54am
Quote (PMS @ 24 Aug 2012 18:47)
mimmone se o iso info


kattele vaikka youtubesta videoita ku beta pyöri tuos pari kk sitte.

runic gamesin tekemä eli aika paljo jäbiä entisestä blizzard northista.. musatki sama runkku vääntäny :P mut 19€ tulee vaa pelille hintaa ei kalliskaa jos etit peliä sillo tällö pelailuun :)


Quote (kyny91 @ 24 Aug 2012 18:52)
http://www.youtube.com/watch?v=NeVj6O4jSwE

http://www.torchlight2game.com/


toi peli ei näytä yhtää enää tolta toi on vitun vanha video :D

This post was edited by Affii on Aug 24 2012 09:54am
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 24 2012 10:00am
Quote (Affii @ 24 Aug 2012 18:54)
kattele vaikka youtubesta videoita ku beta pyöri tuos pari kk sitte.

runic gamesin tekemä eli aika paljo jäbiä entisestä blizzard northista.. musatki sama runkku vääntäny :P mut 19€ tulee vaa pelille hintaa ei kalliskaa jos etit peliä sillo tällö pelailuun :)




toi peli ei näytä yhtää enää tolta toi on vitun vanha video :D


Se oli ensmäinen ku tubest löysin :DDD
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll