d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 24 2012 04:52am


tääl meno jo hyvä.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 24 2012 05:31am
inte pengar
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Aug 24 2012 06:17am
huva biisi. ehkä illemmalla kaljaa, saa nähä minne tuuli kuljettaa
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Aug 24 2012 06:23am
thyi mikä video :rofl:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 06:29am
jaajaah, mä taidan lähtee heseen, harmi vaa että arizoona ateriaa ei ole enää :( pakko tyytyä mega-ateriaan
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 24 2012 06:52am
Quote (PMS @ 24 Aug 2012 14:29)
jaajaah, mä taidan lähtee heseen, harmi vaa että arizoona ateriaa ei ole enää :( pakko tyytyä mega-ateriaan


läski
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 24 2012 07:24am
tekis mieli vetää jtn ryöttäst sekoiluu, mut otan kyl ny iha iisisti
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 24 2012 07:25am
Tiukka biisi!

Ei täs, viel seitsemän päivää putkeen töitä, sen jälkee tinataan tiukemmin. :)
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 24 2012 07:25am
Kaljaa ja vodkaa iltapalaksi, Dark Souls PTD latautuu, täys aski tupakkaa B)

Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 08:21am
Quote (Speedparts @ 24 Aug 2012 15:52)
läski


otin mega-aterian isolla kokiksella ja isoilla ranskalaisilla, otin siihen 2 valkost majoneesia ja sitte otin vielä normi kana aterian :) fantalla
jälkkäriks otin semmoisen omenapiirakanpalan missä oli päällä pehmistä :p

nyt on masu täynä! yks pierasu ja taas on nälkä!
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll