Quote (wani @ Aug 22 2012 02:54pm)
http://www.youtube.com/watch?v=G9ROLQVSfw4
Siis kai tää koko juttu on isoläppä, meinaan että siis... miten afrikkalainen voi esittää mannerheimia?
samalla keinolla miten amerikkalaiset voi esittää antiikin roomalaisia jne.