Quote (PMS @ Aug 22 2012 01:43pm)
Tää voi kyllä pitää paikkansa. Mutta epäilen silti. D3 pvp tulee ens vuonna varmaan ja luulen et se on iso pettymys.
Ei se voi olla mitään muuta jos siinä tosiaan tulee olemaan se Arena systeemi. D2 pvp oli onnistunu koska se oli niin vapaata, pelaajat teki ite pvp kannuja ja sääntöjä gm dueleihin. D3 pvp tulee olemaan Arenalla mihin spawnaa potioneita ^^...
€: Voi olla että ostan kun siihen tulee lisäosa, tai jos se pvp tulee oleen onnistunutta mitä vahvasti epäilen
This post was edited by EasyCoolWin on Aug 22 2012 07:53am