Quote (Ugheli @ 20 Aug 2012 20:57)
Läppäri.
Ilmasiks, mukana kaik visual studiot, web design premiumit adobelt, yms gamemakerit ja game studiot jne. Tarkotus ois lähinnä grafiikkajuttuja ja ohjelmoida, mahd. 3d mappingia yms.
Ei o alalt kokemust mut kyl lähtisin tutkaa uudestaa tota "näyttistäs"
e:aloittaen siitä siis ^^
e2: Mut mikäs siinä, jos ilmasiks ni vittuako tänne tuut leijuu, pistä markki pyörii ja tsiig pisteet.
This post was edited by Ankeli on Aug 20 2012 12:01pm