d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dell E5520 > Opinions
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Aug 20 2012 11:51am
Dell e5520
8gb RAM
Intel i5 2.4ghz prossu
Intel HD Graphics (integroitu luullakseni)
15.6'' (tukee 137x*xxx resoluutiota, ei 19xx*xxxx)

Opinions?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 20 2012 11:56am
Lohduttavasti; Kyl bolo menee pari vuotta.

Rehellisesti; Ihan vitun paska.

Rakentavasti; Säästä ja kasaa

Spontaanisti; Wedä wiixees
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Aug 20 2012 11:57am
Quote (Ankeli @ 20 Aug 2012 20:56)
Lohduttavasti; Kyl bolo menee pari vuotta.

Rehellisesti; Ihan vitun paska.

Rakentavasti; Säästä ja kasaa

Spontaanisti; Wedä wiixees


Läppäri.

Ilmasiks, mukana kaik visual studiot, web design premiumit adobelt, yms gamemakerit ja game studiot jne. Tarkotus ois lähinnä grafiikkajuttuja ja ohjelmoida, mahd. 3d mappingia yms.

This post was edited by Ugheli on Aug 20 2012 11:57am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 20 2012 11:57am
nojoo kyllä sillä taulukkolaskennat suoritat
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 20 2012 11:59am
Quote (Ugheli @ 20 Aug 2012 20:57)
Läppäri.

Ilmasiks, mukana kaik visual studiot, web design premiumit adobelt, yms gamemakerit ja game studiot jne. Tarkotus ois lähinnä grafiikkajuttuja ja ohjelmoida, mahd. 3d mappingia yms.


Ei o alalt kokemust mut kyl lähtisin tutkaa uudestaa tota "näyttistäs"

e:aloittaen siitä siis ^^

e2: Mut mikäs siinä, jos ilmasiks ni vittuako tänne tuut leijuu, pistä markki pyörii ja tsiig pisteet.

This post was edited by Ankeli on Aug 20 2012 12:01pm
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 20 2012 12:03pm
täyttä kuraa, ellei sit oo joku sentinpaksuinen slim superläppäri
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 20 2012 12:03pm
Läppärillä 3d grafiikka ajoa.

Hehe
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Aug 20 2012 12:06pm
Quote (Ankeli @ 20 Aug 2012 20:59)
Ei o alalt kokemust mut kyl lähtisin tutkaa uudestaa tota "näyttistäs"

e:aloittaen siitä siis ^^

e2: Mut mikäs siinä, jos ilmasiks ni vittuako tänne tuut leijuu, pistä markki pyörii ja tsiig pisteet.


pyörii kuulemma crysis2, mw3 yms paskat hyvin.

Quote (Pavise @ 20 Aug 2012 21:03)
täyttä kuraa, ellei sit oo joku sentinpaksuinen slim superläppäri


parin sentin paksune.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 20 2012 12:09pm
Quote (Ugheli @ 20 Aug 2012 21:06)
pyörii kuulemma crysis2, mw3 yms paskat hyvin.



parin sentin paksune.


Joo jos joQ epileptikko on puikois.

Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 20 2012 12:21pm
Quote (Ugheli @ 20 Aug 2012 21:06)
pyörii kuulemma crysis2, mw3 yms paskat hyvin.



parin sentin paksune.


riippuu tietty mitä toi "hyvin" nyt tarkallee meinaa mut veikkaisin et mw3 parikyt fps ainaski
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll