d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Toimi Facebuukki
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 03:53pm
lol
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 17 2012 03:54pm
mulla toimii moitteitta.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 17 2012 03:54pm
itsemurha ei ole oikea ratkaisu ikinä :cry:
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 03:54pm
aijaa no lol

ei se toimi

This post was edited by hiivahirvio on Aug 17 2012 03:54pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 03:55pm
sosiaalihuoraan sit täällä

mitä teijän perjantaihin?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 17 2012 03:56pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 00:55)
sosiaalihuoraan sit täällä

mitä teijän perjantaihin?


paskaa

sulle?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 17 2012 03:56pm
toimii hienosti
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 03:57pm
Quote (Affii @ Aug 18 2012 12:56am)
paskaa

sulle?


kivessä ja päissää vois olla pahemminki

mikä mättää?
lelz toi facebuuk heitti jonku hämyn koodin vaa toho :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 17 2012 03:57pm
tökki ja ei toiminu kunnolla jostai kesäkuun alusta. sit päivitin verkkokortin ajurit ja sen jälkee alko pelaamaa
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 03:58pm
Quote (Rzi @ Aug 18 2012 12:57am)
tökki ja ei toiminu kunnolla jostai kesäkuun alusta. sit päivitin verkkokortin ajurit ja sen jälkee alko pelaamaa


eh viimesenä kyl jaksas päivittää jotai vitun verkkokortin ajureita pelkästää buukin takia :D
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll