d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuumetta > Millähän Lähtis Pois
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 17 2012 02:57pm
Maanantaista ollu kuumeessa, tänää pahentu..

Maanantaina olis töitä taas, ei olis varaa pitää saikkua lisää.

Optiot:

1. Vituksee teetä ja buranaa
2. meen sänkyy ja nousen ku kuume ohi
3. olis pullo viinaa, tappaiskohan se pöpöt?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 17 2012 03:23pm
lepo on ainoa ja muista syödä paljon hedelmiä ja juoda paljon :)
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 17 2012 03:29pm
Quote (PMS @ Aug 18 2012 12:23am)
lepo on ainoa ja muista syödä paljon hedelmiä ja juoda paljon :)


kokeilen nytte tätä viinataktiikkaa, aamulla jos on kauheampi olo ni käyn sitte hakemassa hedelmiä ja juissia, enkä liiku mihinkään sängystä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 17 2012 03:32pm
Quote (Posomies @ 18 Aug 2012 00:29)
kokeilen nytte tätä viinataktiikkaa, aamulla jos on kauheampi olo ni käyn sitte hakemassa hedelmiä ja juissia, enkä liiku mihinkään sängystä


en suosittele :) kokemusta on. mutta on myös positiivisiakin kokemuksia, enemmän negatiivisia
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 17 2012 03:47pm
Quote (Posomies @ 18 Aug 2012 00:29)
kokeilen nytte tätä viinataktiikkaa, aamulla jos on kauheampi olo ni käyn sitte hakemassa hedelmiä ja juissia, enkä liiku mihinkään sängystä


älä kehtaa hölmöillä. huomenna sit pahenee ja miks ei ois varaa pitää saikkua jos on sairas koska sillo on pakko pitää
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 17 2012 03:53pm
Quote (Rzi @ Aug 18 2012 12:47am)
älä kehtaa hölmöillä. huomenna sit pahenee ja miks ei ois varaa pitää saikkua jos on sairas koska sillo on pakko pitää


no kokeilen nyt kumminki, ja tosiaan palkatonta saikkua pidän....

Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 17 2012 04:14pm
Quote (Posomies @ Aug 18 2012 12:29am)
kokeilen nytte tätä viinataktiikkaa, aamulla jos on kauheampi olo ni käyn sitte hakemassa hedelmiä ja juissia, enkä liiku mihinkään sängystä


paska idea
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Aug 17 2012 04:17pm
rommi+kuuma vesi...
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 17 2012 04:19pm
Nestettä, paljon : )
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 17 2012 04:45pm
Quote (Ankeli @ Aug 18 2012 01:19am)
Nestettä, paljon : )


kylläkyllä, aamulla sitte näkee auttoko yhtään

atm vasta pari desiä menny saarenmaata
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll