Quote (Gastly @ Aug 16 2012 12:26am)
vituttaako raksa-ranea ku olit liia tyhmä opiskelemaa
no anime friikkinä olisin hiljaa
ps oon reilu parikymppinen ja oon amiksen käyny, eli mulla on ammatti, mutta silti mietin ammatinvalintakysymystä koska en duunariksi todellakaan jää, joten ei se niin simppeliä todellakaan ole, ellei sitten todellakin aio jäädä raksa-raneksi, tai putkimieheksi yms..
This post was edited by Pomppeli on Aug 15 2012 04:32pm