d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Ei Saa Työttömyyspvrahaa
12311Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 15 2012 04:10pm
no faktahan on se että amis on parempi käydä jatkoa ajatellen.. lukiollahan vain siirretään opiskelua 3:lla vuodelle eteenpäin.
/ei tarvi sitä ammatinvalinta kysymystä enään parikymppisenä sit miettii..

This post was edited by Finnish on Aug 15 2012 04:10pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 15 2012 04:15pm
tietty jos lääkäriks haluu kouluttautua tjsp
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 15 2012 04:26pm
vituttaako raksa-ranea ku olit liia tyhmä opiskelemaa
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 15 2012 04:26pm
hieno topic hermanni
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 15 2012 04:27pm
Quote (Gastly @ 16 Aug 2012 01:26)
vituttaako raksa-ranea ku olit liia tyhmä opiskelemaa


low-life nistinä olisin hiljaa
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 15 2012 04:28pm
Quote (Rzi @ Aug 16 2012 01:27am)
low-life nistinä olisin hiljaa


uli uli uli
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 15 2012 04:29pm
Quote (Gastly @ 16 Aug 2012 01:28)
uli uli uli


B)
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 15 2012 04:30pm
Quote (Gastly @ Aug 16 2012 12:26am)
vituttaako raksa-ranea ku olit liia tyhmä opiskelemaa



no anime friikkinä olisin hiljaa

ps oon reilu parikymppinen ja oon amiksen käyny, eli mulla on ammatti, mutta silti mietin ammatinvalintakysymystä koska en duunariksi todellakaan jää, joten ei se niin simppeliä todellakaan ole, ellei sitten todellakin aio jäädä raksa-raneksi, tai putkimieheksi yms..

This post was edited by Pomppeli on Aug 15 2012 04:32pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 15 2012 04:32pm
Quote (Rzi @ Aug 16 2012 01:27am)
low-life nistinä olisin hiljaa

Quote (Pomppeli @ Aug 16 2012 01:30am)
no anime friikkinä olisin hiljaa


se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ^_^
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 15 2012 04:33pm
Quote (Gastly @ Aug 16 2012 12:32am)
se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa  ^_^



Taisi kalahtaa kovaakin, kun hymiöillä pitää oikein korostaa. Voitto.

This post was edited by Pomppeli on Aug 15 2012 04:33pm
Go Back To Suomi Topic List
12311Next
Add Reply New Topic New Poll