Quote (CeePee @ Aug 12 2012 07:50am)
En oo vuoteen mitää taiteillu, ei heru
Höpöhöpö! Jos sulla on viä fotari nii töihin siit

Quote (MukavaSamu @ Aug 12 2012 07:52am)
ota yhteyttä jos halut et MÄ teen. oon tehny pari mestriteosta tälle foorumille.
Teeks paintil ?

Lurkkaileeko se pristine vielä voorumia jollain acolle?
This post was edited by EasyCoolWin on Aug 12 2012 01:56am