d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pikkulauantai
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 8 2012 07:21am
KALJAA -->
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 8 2012 07:25am
Gnsgähä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 8 2012 07:27am
kylhän se niin on, että mieluummin ehkä muut päivät > ke, pe, la
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 8 2012 07:45am
Quote (BebebBurns @ 8 Aug 2012 16:27)
kylhän se niin on, että mieluummin ehkä muut päivät > ke, pe, la


JOS TOHO LINJALLE LÄHETÄÄN NI SE O YKS VITU MAKU MIKÄ PÄIVÄ SE MU PUOLESTA O....VIIKOLLA VAA NÄE JUUR IHMISIÄ BAAREIS MUIN PÄIVINÄ
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 8 2012 08:14am
Quote (KUF @ Aug 8 2012 03:45pm)
JOS TOHO LINJALLE LÄHETÄÄN NI SE O YKS VITU MAKU MIKÄ PÄIVÄ SE MU PUOLESTA O....VIIKOLLA VAA NÄE JUUR IHMISIÄ BAAREIS MUIN PÄIVINÄ


enemmän tosiveivareita, 'aidompi'/kiinnostavampi meno, ei liian ruuhkasta. nyt on muutenkin kesä eli jos baariin niin silloin vasta lähemmäs yätä
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 8 2012 08:19am
ei pysty ku ei ala päivä T-kirjaimella

/e: eiku vittu TÄNÄÄN eli voihan sitä ottaa kuppia ;)

This post was edited by Paroni on Aug 8 2012 08:19am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 8 2012 08:45am
Quote (BebebBurns @ 8 Aug 2012 17:14)
enemmän tosiveivareita, 'aidompi'/kiinnostavampi meno, ei liian ruuhkasta. nyt on muutenkin kesä eli jos baariin niin silloin vasta lähemmäs yätä


SE NY O YKS VITU SAMA KOSKA OTTAA MU PUOLEST....MULLA O KOSKAA OLLU NII PILLUNTARKKAA....KOULUSSA TAI EI...TÖISSÄ TAI EI...AINA...TIIKERIÄ TANKKIIN VAA SAATANA!! q8D
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 8 2012 08:53am
vittuku duuni
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 8 2012 08:58am
ei jaksa dokuttaa tänää, olympialaisia ja illalla rullahiihtoa joku kiva lenkki
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 8 2012 08:59am
Quote (Pomppeli @ 8 Aug 2012 17:58)
ei jaksa dokuttaa tänää, olympialaisia ja illalla rullahiihtoa joku kiva lenkki


ONK OIKEI HIIHTORULLAT VAI IHA RULLALUISTIMET?
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll