d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 08.08.88 > Master Race
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 8 2012 06:44am
reporting in :thumbsup:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 8 2012 06:55am
eikö ees 01.04.88
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 8 2012 06:57am
Quote (BebebBurns @ Aug 8 2012 03:55pm)
eikö ees 01.04.88


jaa mekö ollaa samaa vuosiluokkaa :D

e: kyl se tämän kerran menee!

This post was edited by hiivahirvio on Aug 8 2012 06:57am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 8 2012 07:04am
Quote (hiivahirvio @ Aug 8 2012 02:57pm)
jaa mekö ollaa samaa vuosiluokkaa :D

e: kyl se tämän kerran menee!


88 kyllä, mutten 1.4, joka ton 88n vastaparina olisi tossa natsihommassa (14/88)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 8 2012 07:06am
Quote (BebebBurns @ Aug 8 2012 04:04pm)
88 kyllä, mutten 1.4, joka ton 88n vastaparina olisi tossa natsihommassa (14/88)


aijaa mää vissii teen sit tietämättäni jotai natsireferenssejä, ajatus oli vaa hehkuttaa syntymäpäiviä :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 8 2012 07:08am
Quote (hiivahirvio @ Aug 8 2012 03:06pm)
aijaa mää vissii teen sit tietämättäni jotai natsireferenssejä, ajatus oli vaa hehkuttaa syntymäpäiviä :D


mikäs toi master race -juttu otsikkona sitten olevinaan : p onnea vaan tai jotain semmosta
http://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 8 2012 07:09am
Quote (BebebBurns @ Aug 8 2012 04:08pm)
mikäs toi master race -juttu otsikkona sitten olevinaan : p onnea vaan tai jotain semmosta
http://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen%5FWords



4chanin kasvatti :<

nuff said
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 8 2012 07:16am
ONNEE HANIPÖÖ 8)
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 8 2012 07:51am
Quote (hiivahirvio @ 8 Aug 2012 15:09)
4chanin kasvatti :<

nuff said


Rule #1
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 8 2012 08:47am
Quote (hiivahirvio @ 8 Aug 2012 16:09)
4chanin kasvatti :<

nuff said


Quote (CeePee @ 8 Aug 2012 16:51)
Rule #1


EN O TARPEEKS NÖRDE YMMÄRTÄÄKSENI NÄIT ASIOIT ILMEISESTI :E
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll