d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Never Forget > Tampereen Ilves
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 7 2012 02:09pm
http://ilves.com/?p=8327

loppuiskohan tupsukorvien matka ?


samalla langassa keskustellaan jääkiekosta.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 7 2012 02:12pm
mestiksen kautta vauhtia, sport liigaan :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 7 2012 02:34pm
Quote (Pomppeli @ 7 Aug 2012 23:12)
mestiksen kautta vauhtia, sport liigaan :)

nooh oisko se sun mielestä oikeesti ilvestä parempi vaihtoehto ?
kuitekii ilves on pätkiny ne play-outeissa mennentullen
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 7 2012 02:46pm
Quote (Napi @ Aug 7 2012 10:34pm)
nooh oisko se sun mielestä oikeesti ilvestä parempi vaihtoehto ?
kuitekii ilves on pätkiny ne play-outeissa mennentullen



konkkaan ne silti menee ja joutuu hakea suomi sarjasta vauhtia
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Aug 7 2012 02:52pm
Ilves pysyy aina <3
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 8 2012 02:08am
Quote (CallOfJaws @ 7 Aug 2012 23:52)
Ilves pysyy aina <3


toivotaan :angel:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 8 2012 02:16am
samapatuo ketä paska pelaa XD
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 8 2012 08:39am
Double post :C

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 8 2012 08:41am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 8 2012 08:40am
Kattelen mieluummin golffia kun sm liigaa..

Tuleekohan nhlssa vielä shokeeravia treidej :3

Ja tollasella huonolla konkkapesäkkeellä voi imo heittää vaikka vesilintua ^^
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2012 11:40am
Quote (Pomppeli @ Aug 7 2012 08:12pm)
mestiksen kautta vauhtia, sport liigaan :)


Ootko tietonen että sulla on sigissäs puolijumala?
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll