d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Natural Selection > Ketkä Muut Tunnustautuu
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 6 2012 03:14pm
ketkä muut täällä tahkoaa/tahkos aikoinaan ns?

onko ns2 jo preorderissa? :D
itellä ollu jo kauvan eikä malttas oottaa
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 6 2012 03:21pm
eiks tää oo se joku half life-modi?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 6 2012 03:24pm
Quote (Gastly @ Aug 7 2012 12:21am)
eiks tää oo se joku half life-modi?


naulan kantaan
unknown worldsien tekemä hl modi

aivan vitun legenda
pelaan tota vieläki sillontällö kakosta ootelles

This post was edited by hiivahirvio on Aug 6 2012 03:24pm
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 6 2012 03:25pm
en oo pelaillu
Member
Posts: 32,840
Joined: Jan 23 2009
Gold: 2,364.01
Aug 6 2012 04:41pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 6 2012 11:24pm)
naulan kantaan
unknown worldsien tekemä hl modi

aivan vitun legenda
pelaan tota vieläki sillontällö kakosta ootelles


onko siitä tulos oikeesti kakone :OOOOO

huhhu vois meinaa siitä lähteä takoo jos sellane saapuis ;)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 6 2012 04:45pm
Quote (Crud1ty @ Aug 7 2012 01:41am)
onko siitä tulos oikeesti kakone :OOOOO

huhhu vois meinaa siitä lähteä takoo jos sellane saapuis ;)


moro crudi

joo kakkone on ollu tuloillaan jo kaaaauvan
ja on muute betas aika jäätävän näköne!

kyllä kelepaa :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 6 2012 04:54pm
EN O KOSKAA KOSKENUTKAA
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Aug 6 2012 09:12pm
poistin pari kuukautta sitte ku pelasin liikaa:D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 6 2012 09:32pm
kelasin, että puhut jostain uusnatsikirjasta
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 7 2012 01:14am
Quote (Crud1ty @ Aug 6 2012 10:41pm)
onko siitä tulos oikeesti kakone :OOOOO

huhhu vois meinaa siitä lähteä takoo jos sellane saapuis ;)


Hei! Onko tullu viel ostettuu ingamesta items ja myytyy 100% perminä @ jsp. :D

€ : lold at kilta

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 7 2012 01:16am
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll