d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pitäiskö > Ostaa
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 5 2012 12:08pm
http://www.highlandtitles.com/

ja olla sitte oikee loordi
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 5 2012 12:19pm
ois kyl hehkeetä käyttää jokases yhteydes jtn kreivi/paroni tjsp nimitystä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 5 2012 12:21pm
Quote (Gastly @ 5 Aug 2012 21:19)
ois kyl hehkeetä käyttää jokases yhteydes jtn kreivi/paroni tjsp nimitystä


: DDDDD saiskohan ajokortin muutettua kans : DDDDDd
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 5 2012 12:24pm
Quote (PMS @ Aug 5 2012 09:21pm)
: DDDDD saiskohan ajokortin muutettua kans : DDDDDd


poliisit kattoo ajokortista et "paroni x" ajamassa ni ne voi olla vähä hämmentyneitä
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 5 2012 12:38pm
Ihan hyv bisnesidea ^^
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 5 2012 12:39pm
Quote (Gastly @ 5 Aug 2012 21:24)
poliisit kattoo ajokortista et "paroni x" ajamassa ni ne voi olla vähä hämmentyneitä


voi hiukan kattoo että onkohan tää väärennetty! :D
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 5 2012 01:03pm
sir dennis von pasanen
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 5 2012 01:39pm
Quote (OjjiLol @ 5 Aug 2012 22:03)
sir dennis von pasanen


:rofl:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 5 2012 01:42pm
ei ei ei
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Aug 5 2012 02:30pm
Lordi pian.. ostan tuolta vähä maata :D
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll