Quote (MukavaSamu @ 4 Aug 2012 22:54)
jumalauta et tuli oltua sekasi. ihan eri ihminen ku ottaa tota alkoholia. hyi
käviks nää jossai vilku lähel? näiks mua? ketä nää oot?
Kävin siin jos oli jessee nikua tonia, öö... kuiteski kävin vaa aika nopeesti siin, oli pääl valkone t-paita ja vaaleet farkut ja mustalippis
e: ja atteki oli siin.. muita et varmaa oikee tunne. mut en kyl vilkkua nähny
This post was edited by wani on Aug 5 2012 04:45am