d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jätän > Tämän Vain Tähän
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Aug 1 2012 01:16pm


ps. kuolkaa kaamosmasennukseenne
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 1 2012 03:19pm
no johan oli paska biisi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 1 2012 03:22pm
Quote (Pavise @ 2 Aug 2012 00:19)
no johan oli paska biisi


mee kuuntelee sitä j-poppias
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 1 2012 03:25pm
Quote (Rzi @ Aug 2 2012 12:22am)
mee kuuntelee sitä j-poppias


k-poppia :wallbash:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 1 2012 03:28pm
Quote (OjjiLol @ 2 Aug 2012 00:25)
k-poppia  :wallbash:


samaa paskaa
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 1 2012 03:30pm
Quote (Rzi @ Aug 2 2012 12:28am)
samaa paskaa


Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 1 2012 03:40pm
Quote (Rzi @ 2 Aug 2012 00:22)
mee kuuntelee sitä j-poppias


kuuntelen kylläkin oikeaa musiikkia, mee sinä kuuntelee vaan tota änkytyspaskaas! :evil:

ps.


This post was edited by Pavise on Aug 1 2012 03:46pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 1 2012 03:51pm
Quote (Pavise @ 2 Aug 2012 00:40)
kuuntelen kylläkin oikeaa musiikkia, mee sinä kuuntelee vaan tota änkytyspaskaas!  :evil:

ps.
http://i.imgur.com/kSb7g.png


älä nyt raivoa ja mee kattoo sitä animeas
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 1 2012 07:03pm
olipa paska biisi
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Aug 1 2012 09:17pm
Quote (Jolli1 @ 1 Aug 2012 22:16)


ps. kuolkaa kaamosmasennukseenne


Pyh, danten helvetti kahlataa heti alkuu, sitte syvennytää ja syvennytää meditatiivisee horroskoomaa mikä on kyl vaa pelkästää hieno homma sillä eihä se mitn epämielusaa oo vaa päinvastoin. Richard Cavendishin The Black Arts - Witchcraft, Demonology, Astrology o loisto lisä mielellää äänikirjana viel. Kattoo tätä sit syksyl paremmi ku nyt o suht valosat oltavat lfmao
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll