d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kumpi Vai Kampi?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Aug 1 2012 05:28am
http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokoneet/Kannettavat/Acer-AS7560G
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/56536/dfsjs/Asus-X53TA-15-6-HD-AMD-A6-3420M-HD-6720G-4GB-500G-7HP64#

Kumpihan sitä kannattais ostaa?

Asuksessa ois vissii pidempi akun kesto(?), isompi kovo ja parempi RAM ja helpommin päivitettävä RAM ku acerissa.
Acerissa parempi näyttis, vai häviääkö tehoja ku siin on se integroitu näyttiski. Vaikuttaako mihinkää ku kaks näyttistä, esim vanhempien pelien toimintaan? Virtaahan se kai syö enemmän sitte :C
Mielipiteitä näyttöjen koista? 15,6" vs 17,3"

Ite oisin kuitenki asukseen kallistumassa.
Käyttötarkotus ois pelaamisen ohessa opiskelutarpeisiin. Riittää ku suht uudet/uudet pelit pyörii low/med asetuksil.
Muitaki koneita saa ehottaa. Hinta mieluiten tos 500 pintaa, 600 katto.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 1 2012 05:31am
asuksessa on vuoden pitempi takuuaika
asukset on tooooodella pitkäikäsiä
acerissa on tehoa, mut ylikuumenee aivan naurettavan helposti. eli samaku ei ois tehoa ollenkaa

elä helvetissä osta tota aceria, mieluiten unohat koko brandin iha tykkänään

tuo aceri menee paskaks viimestää 2 kk takuuajan umpeenmenon jälkee

edit: etkä nää mitää rammeja ny ala vaihtelee läppäreihin... :D jos rammia tahtoo lisää nii uus läppäri maksaa varmaa vähemmä siinä vaiheessa

edit2: annetaa vähä osviittaa: mun kohta 4 vuotta vanha 600 euron asus kilpailee vielä tän kaa
en oo hillitön pro koneitte kaa mutta ramit yms on samat. vähemmä tilaa varmaa huonompi näyttis, mutta samaa sarjaa samaa specciä näyttää oleva molemmissa

This post was edited by hiivahirvio on Aug 1 2012 05:38am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 1 2012 05:48am
joo asus>
turha odottaa noilta mitään pelitehoa ja ennemmi kattelisin näytön laatua, näppistä ja touchpadia sit miettisin riittääkö tehot
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 1 2012 05:51am
Quote (Rzi @ Aug 1 2012 02:48pm)
joo asus>
turha odottaa noilta mitään pelitehoa ja ennemmi kattelisin näytön laatua, näppistä ja touchpadia sit miettisin riittääkö tehot



kyl noi tehot tulee riittään just tollaseen low/med tarkotukseen misä tahasa uuessa läppärissä
mut tosiaan, keskity mielummi koneen specseihi. kato äänentoisto, akunkesto yms muu sellane

mut toi asus linkattu ei olleskaa oo hullumpi =)

hyvää saa halvallaki kuha jaksaa kahlaa läpitte

mainittakoon vielä et näis asuksen x sarjan läpättimissä on paras näppäimistö ikinä

This post was edited by hiivahirvio on Aug 1 2012 05:58am
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Aug 1 2012 06:14am
Joo, asukseen olin itekki kallistumassa. Acereitten maine ku on mitä on, mut ei oo omakothasta kokemusta yhestäkää.
Toi näyttis on ainoa mikä vähän arveluttaa, mut kaipa tuo on ihan ok.
Eiköhän se sit toi asus tuu ostettua, ellei joku tee tarjousta josta ei voi kieltäytyä :evil:
kiitokset mielipiteistä :cheers:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 1 2012 06:24am
jossain noissa amd a sarjan prossulla varustetuissa koneissa on käytössä sen prossun integroitu näyttis + erillinen näyttis joka tuo lisätehoa jonku verran
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 1 2012 07:18am
pöytäkone>
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 1 2012 07:38am
Kenkä vai ketä?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 1 2012 07:44am
Quote (Saimoz @ 1 Aug 2012 13:38)
Kenkä vai ketä?


kenenkä kenkä ?
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 1 2012 07:44am
Quote (wani @ 1 Aug 2012 16:44)
kenenkä kenkä ?


Ketänkä kenkä*
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll