Quote (rumpali @ 28 Jul 2012 11:42)
elikkä satunnaisesti täälä jispissä on jotku sanat alleviivattuna ja kun vetää hiiren siihen ni tulee joku text enhance ja joku perkeleen iphone mainos!
suututtaa tommonen!

on niitä perkele youtubekin täynnä!
mulla on nightly ja samallaisia tulee. tosin ku niitä klikkaa ne ohjaa mut vaan takas siihen samaan threadiin

/e: mulla ei tosiaan tuu niitä muualla ku jsp:ssä
This post was edited by Zoni on Jul 28 2012 03:05am