d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Chromen Käyttäjät Hoi! > Onkos Teillä Tämmösta Juttua Niiku Mulla
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 28 2012 02:42am
elikkä satunnaisesti täälä jispissä on jotku sanat alleviivattuna ja kun vetää hiiren siihen ni tulee joku text enhance ja joku perkeleen iphone mainos!

suututtaa tommonen! :angry:

on niitä perkele youtubekin täynnä!



This post was edited by rumpali on Jul 28 2012 02:47am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 28 2012 02:52am
Quote (rumpali @ 28 Jul 2012 11:42)
elikkä satunnaisesti täälä jispissä on jotku sanat alleviivattuna ja kun vetää hiiren siihen ni tulee joku text enhance ja joku perkeleen iphone mainos!

suututtaa tommonen!  :angry:

on niitä perkele youtubekin täynnä!


mulla on nightly ja samallaisia tulee. tosin ku niitä klikkaa ne ohjaa mut vaan takas siihen samaan threadiin :blink:

/e: mulla ei tosiaan tuu niitä muualla ku jsp:ssä

This post was edited by Zoni on Jul 28 2012 03:05am
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jul 28 2012 03:04am
eipä o tollasia kyl ;F
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 28 2012 03:26am
chrome XD
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 28 2012 03:30am
eipä oo ollu ongelmia, onks sul adblock asennettu? Varmaa sil sais ne pois.
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jul 28 2012 04:21am
Quote (Pavise @ 28 Jul 2012 11:26)
chrome XD


pavise XD
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 28 2012 06:57am
Quote (Sape @ 28 Jul 2012 13:21)
pavise XD


sape XD
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jul 28 2012 07:11am
Quote (Affii @ 28 Jul 2012 14:57)
sape XD


affii <3
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 28 2012 07:21am
Quote (Sape @ 28 Jul 2012 16:11)
affii <3


:hug: mitäs äijä?
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jul 28 2012 07:22am
Quote (Affii @ 28 Jul 2012 15:21)
:hug: mitäs äijä?


siinä se ku ei valita ofc :D jos tänään vähä nappais ;D
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll