Mikä on teidän paras combo? Jos joku combo vie mun sydämen seuraavilla testikerroilla, niin fg tulee (jos muistan kultapassun)
Tänään oli testissä leipänä vaalea, italian bmt, bbq-kastike + kaikki mitä salaattiin sai ottee ja mausteet. Ihan ok, mut ei mikään ylihyvä. BBQ-kastike vei hirveesti makuelämyksiä

mitä te otatte subbaris?