Quote (MukavaSamu @ 26 Jul 2012 18:24)
vinkattu laittomasta rengaskaupasta. Posliinit tulee takavarikoimaa noi renkaan ni voidaa sit huutokaupata myöhemmi. kiitos
Harmillista että meni ilmotus ihan hukkaan, kun kyse on kuitenkin ihan laillisesta tullivarastotyöstä

e: on muutes niin huonoja kumeja, ettei niitä kukaan käytä ainakaan täällä Suomessa.
This post was edited by EreKaiser on Jul 26 2012 09:28am