Quote (Saimoz @ 24 Jul 2012 18:17)
Päättelykyky on vain pieni osa-alue kokonaisälykkyydestä.
Toi nettitesti on vielä tehty niin helpoksi, että sais idareita menemään noiden maksullisiin jäsentesteihin.
Vitun ovelat juutalaiset.
iltalehessäki oli vast viime viikolla joku älykkyystesti, oli pikkase liian helppo

noita samoja kysymyksiähän siinäki oli
sit joku saksalaine pariskunta oli saanu 6 (mies) ja 7 (nainen) ja menny puol tuntia siihen
