Quote (kerpele @ 22 Jul 2012 20:31)
vittu mä sit vihaan tota firmaa. pakko vissiin soittaa tonne niitten avustus puhelimeen. Miksi kaikki tarvii olla aina näin helvetin vaikeeta.
JEPS...D3 TEHTY NII PALJO INTERNET RIIPPUVAISEKS PELIKS ET SE VETÄÄ HETI LUKOT KO O ERI IP YM MUUTA PASKAA...IHA VITU ANAALISTA KOKO SYSTEEMI....TARTTEIS OOTTAA SITÄ 1.04 VERSIOO NI SAIS ISO FIXI VISSII...