d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Blizzard Mitä Vittua
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 22 2012 11:20am
koitin logata d3 mun kaverin koneelta ja blizzard pisti accountin lukkoon. en tiiä mun salaista kysymystä, joten silleen en saa unlockattuu. D3 on ostettu tuolt verkkokaupasta joten en nää mistään sitä game keytä mil sais unlockattuu, koska accounti on lukossa ja en voi kattoo sieltä... EI VITTUUUU auttakaa ny joku :D

e: näkeekö ton keyn jostain asennus kansion tiedostoista vaikkapa?

This post was edited by kerpele on Jul 22 2012 11:21am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 22 2012 11:30am
KANNATTAIS VARMAA PISTÄÄ SALASANAT TALTEE....MUL OIS KÄYNY IRLI KAVERI KANS SAMALLAI ELLEN OIS OTTANU TALTEE NIITÄ KO SE KÄVI MU ACCOL JOSKUS....

Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 22 2012 11:31am
vittu mä sit vihaan tota firmaa. pakko vissiin soittaa tonne niitten avustus puhelimeen. Miksi kaikki tarvii olla aina näin helvetin vaikeeta.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 22 2012 11:33am
Quote (kerpele @ 22 Jul 2012 20:31)
vittu mä sit vihaan tota firmaa. pakko vissiin soittaa tonne niitten avustus puhelimeen. Miksi kaikki tarvii olla aina näin helvetin vaikeeta.


JEPS...D3 TEHTY NII PALJO INTERNET RIIPPUVAISEKS PELIKS ET SE VETÄÄ HETI LUKOT KO O ERI IP YM MUUTA PASKAA...IHA VITU ANAALISTA KOKO SYSTEEMI....TARTTEIS OOTTAA SITÄ 1.04 VERSIOO NI SAIS ISO FIXI VISSII...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 22 2012 11:35am
Quote (KUF @ 22 Jul 2012 20:33)
JEPS...D3 TEHTY NII PALJO INTERNET RIIPPUVAISEKS PELIKS ET SE VETÄÄ HETI LUKOT KO O ERI IP YM MUUTA PASKAA...IHA VITU ANAALISTA KOKO SYSTEEMI....TARTTEIS OOTTAA SITÄ 1.04 VERSIOO NI SAIS ISO FIXI VISSII...


oon pelannu aika monessa paikassa eikä tuu lukkoa. toisaalta iha hyvä jos vetää lukot koska homot pöllii accoja

This post was edited by Rzi on Jul 22 2012 11:36am
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 22 2012 11:38am
Quote (Rzi @ Jul 22 2012 07:35pm)
oon pelannu aika monessa paikassa eikä tuu lukkoa. toisaalta iha hyvä jos vetää lukot koska homot pöllii accoja


Tää on niitä juttui et pitäs olla vakio asetuksena et ei tuu lukkoja ja jos haluu sit lisäturvaa ni vois itte muuttaa asetuksia.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 22 2012 11:39am
Quote
Make sure to archive the Authentication Key in a safe place, as it can be used for verification purposes and account recovery.


No nyt vittu sanovat..
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 22 2012 11:41am
Quote (kerpele @ 22 Jul 2012 20:39)
No nyt vittu sanovat..


8 DDDD
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 22 2012 12:15pm
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LÖYSIN JOTKU IKIVANHAT WOWIN KUORET JA HEITIN JONKU KOODIN TOHON JA MENI LÄPI WUHUUUUUUUUUUUUU! :DDD
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 22 2012 01:05pm
Quote (kerpele @ 22 Jul 2012 21:15)
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LÖYSIN JOTKU IKIVANHAT WOWIN KUORET JA HEITIN JONKU KOODIN TOHON JA MENI LÄPI WUHUUUUUUUUUUUUU! :DDD


WOW REPS
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll