[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc
No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]
hieno quote hermanni[/QUOTE]
En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin..

enkä korjaakkaan.. kuten myös tässä.. : D
This post was edited by wani on Jul 12 2012 11:35am