Quote (Raittih @ Jul 11 2012 03:55pm)
pro is pro, mutta joo topicciin vastausta niin ite aattelin tassa latailla taas koneelle varmaan tossa vkloppuna voin si heitella nickia kuha keraan sen levun ylospai jos en enaa muista accoa
1450 elo on kaukana pro-tasosta, mutta kyllä omalla kohalla last hittaus ja nopeus kärsi jos ei peliä enempää päivässä pystyny enää vetään ja niinpä päätin suosiolla lopettaa kun ei ollu aikaa varsinkaa kehittyä pelissä
